اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1395 - 13:55   |   کد مطلب: 21473
دانش آموزان همدانی همزمان با سراسر کشور در روز سیزده آبان با گفتن شعار مرگ برآمریکا یکبار دیگر روحیه استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، مردم این استان همزمان با سراسر کشور در محل های تعیین شده برای آغاز راهپیمایی حضور یافته و دوشادوش دانش آموزان و دانشجویان با شرکت در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.
امام زاده عبدالله شهر همدان میعادگاه راهپیمایان شهر همدان بود و راهپیمایان با تجمع در این میدان حرکت خود را به سمت میدان مرکزی شهر همدان آغاز کردند.
مردم همدان در صفوفی فشرده و با دستانی گره کرده شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر صهیونیزم، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبری ماست، مرگ بر آل سعود کافر و ندای الله اکبر سردادند.
راهپیمایان با سربندهای سبز و قرمز یازهرا(س) و یاحسین (ع) پرچم های سبز و سیاه منقش به نام ائمه اطهار (ع) را به دوش می کشیدند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی نوشته شده بود را حمل می کردند.
جوانان و دانش آموزان اقدام به زیرپا گذاشتن پرچم استکبار جهانی کرده و از این اقدام خود همراه با دوستان عکس یادگاری می گرفتند.
حضور نسل سومی ها و جوانانی که از آغازین روزهای انقلاب و جنگ تحمیلی تنها خاطرات بزرگان را شنیده اند بیش از سایر اقشار نمایان بود.
برنامه راهپیمایی با حضور اقشار مختلف آغاز و به میدان امام خمینی (ره) شهر همدان ختم شد و آئین رسمی با نوای روح انگیز قرآن کریم آغاز شد.
در این آئین ضمن قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی 13 آبانماه، حجت الاسلام عباس نصیری فرد معاون آموزش سازمان بسیج اساتید کشور به سخنرانی پرداخت.
 

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان