اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. بهمن 1394 - 9:18   |   کد مطلب: 16394
حرف های خواندنی مردم همدان درباره اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن؛
راهپیمایی 22 بهمن، جلوه قدرت نرم نظام
اگرچه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در تمام سال‌های گذشته معانی خاص خود را داشته و پیام های منحصر به فردی را منتقل کرده اما امسال با توجه به اهمیت فوق العاده انتخابات این حضور بیش از همیشه اثرگذار بوده و می تواند پشتوانه ای قوی برای نظام اسلامی به شمار بیاید.
راهپیمایی 22 بهمن، جلوه قدرت نرم نظام/22 بهمن روز دفاع از آرمان های انقلاب/یوم الله 22 بهمن اصلاح طلب و اصولگرا در کنار هم هستیم

به گزارش صبح الوند، انقلاب اسلامی ایران در آستانه ورود به سی و هشتمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد، آن هم در بحبوحه پسابرجام و انتخابات 7 اسفند.

امسال هم مثل تمام سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم دارالمومنین همدان در شهرهای مختلف استان در این راهپیمایی حاضر خواهند شد تا نشان دهند که همچنان حامی نظام و منافع ملی کشور هستند.

اگرچه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در تمام سال‌های گذشته معانی خاص خود را داشته و پیام های منحصر به فردی را منتقل کرده اما امسال با توجه به اهمیت فوق العاده انتخابات این حضور بیش از همیشه اثرگذار بوده و می تواند پشتوانه ای قوی برای نظام اسلامی به شمار بیاید.

مردم همیشه در صحنه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما دلایل حضور خود و پیام این حضور به دشمنان انقلاب اسلامی در  راهپیمایی 22 بهمن امسال، را اینگونه بیان کردند:

حجت الاسلام مظفری پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره اهمیت شرکت در راهپمایی یوم الله 22 بهمن گفت: بنده بعنوان سرباز کوچک ولایت قطعا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهم کرد زیرا اعلام میثاق با امام راحل و رهبر انقلاب است.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اظهار کرد: حضور ملت را فردا خوب ببینید که این حضور قطعا باعث نا امیدی شما خواهد بود.

یکی از فرهنگیان همدانی هم درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: برای استحکام نظام حتما در این مراسم باشکوه شرکت می کنم.

وی گفت: دشمنان ما خوب بدانند که ما از نظام، ولایت فقیه و از اسلام ناب محمدی (ص) همیشه حمایت می کنیم.

یکی از دانش آموزان بسیجی همدانی هم اظهار داشت: ما نسل سوم و چهارم انقلاب بر خود واجب میدانیم از آرمان انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دفاع کنیم و وحدت خود را به دشمن نشان دهیم.

وی گفت: دشمنان ما خوب بدانند که ما ایستاده ایم، می ایستیم و خواهیم ایستاد.

یکی دیگر از شهروندان هم گفت: همه دنیا فقط این را بدانند که همه ما چه اصلاح طلب و چه اصوالگر، با هر گرایش سیاسی و سلیقه ای، ایرانی هستیم و تعصب خاصی روی کشور عزیز خود داریم.

یکی از جوانان نسل چهارم انقلاب هم در پاسخ به این سوال که چرا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنید گفت: چون عشق ما ایران عزیز است و همگان باید بدانند که ما پای انقلاب و رهبری ایستاده ایم.

یک راننده عزیز تاکسی در شهر همدان هم در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره اهمیت یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: همه مردم بایستی حضوری پررنگ و مستحکم در راهپیمایی فردا داشته باشند، زیرا این یک وظیفه ملی است.

یکی مهندس جوان هم به خبرنگار ما گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک وظیفه ملی است و ما با حضور خود بار دیگر ثابت می کنیم پشت رهبری هستیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان