اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 9:27   |   کد مطلب: 11842
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان:
نخستین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی محلات شهر همدان برگزار خواهد شد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: رقابت‌های اصلی نخستین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی محلات شهر همدان با عنوان جام شهید محراب آیت‌الله مدنی در پنج رشته والیبال، کشتی، فوتبال، دوچرخه‌سواری و دارت در دو بخش آقایان و بانوان بعد از ماه مبارک رمضان به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.
نخستین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی محلات شهر همدان برگزار خواهد شد

به گزارش صبح الوند، امیرحسین اسکندریان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: با تصمیم هیئت مدیره سازمان، تنوع رشته‌ای در برگزاری مسابقات ورزشی در سطح محلات شهر همدان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: امسال این رقابت‌ها به صورت المپیادی برگزار خواهد شد تا شاهد حضور و رقابت بیشتر و بهتر شهروندان علاقه‌مند به ورزش باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان افزود: در سال‌های گذشته رقابت‌های محلات در دو رشته فوتبال و کشتی برگزار شد که با استقبال خوب مردم ورزشکار همدان همراه بود.

به گفته وی، بخش المپیاد ورزشی محلات امسال در بخش آقایان با برگزاری رقابت‌ها در چهار رشته فوتبال، کشتی، والیبال و دوچرخه‌سواری انجام خواهد شد که پیش‌بینی‌ می‌شود نسبت به سال‌های گذشته با افزایش شرکت‌کننده‌‌ها و تیم‌ها مواجه شویم.

اسکندریان گفت: در بخش دوم در نخستین سال برگزاری بنا داریم در دو رشته والیبال و دارت رقابت‌هایی را بین بانوان علاقه‌مند در محلات برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: از ابتدای شروع این طرح دو هفته مسابقات کشتی در رده سنی پایه آغاز شده و در هفته گذشته هم نخستین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری را راه‌اندازی کردیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان افزود: نخستین هفته این رقابت‌ها در محله شهرک فرهنگیان و با حضور 40 دوچرخه‌سوار در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

وی گفت: این رقابت‌ها بنا بر نظر داوران در رده سنی نونهالان و همچنین دو گروه A و B رده سنی نوجوانان برگزار شد که در پایان نفرات برتر هر گروه معرفی شدند.

اسکندریان اظهار کرد: در رده سنی نونهالان سیدرضا موسوی، علیرضا جلیلوند، محمد عربی‌خواه، سهیل فتحی، مهدی یوسفی و سیدعباس موسوی به عنوان نفرات برتر این رده لقب گرفتند.

وی افزود: در گروه نوجوانان کلاس B محمدحسین مختاری، محمدمهدی جعفری، محمدامین امیری، امیرحسین جمشیدی، علی رضایی و محمدحسین ترکیان عناوین برتر را کسب کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: عباس مسلم‌خانی، امیررضا زنگنه، محمدعلی سعیدی، سهراب کرمانی، حسام شریفی‌پسندیده، محمدمتین زارعی به عنوان برترین‌های گروه نوجوانان کلاس A معرفی شدند.

وی اظهار کرد: رقابت‌های اصلی نخستین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی محلات شهر همدان با عنوان جام شهید محراب آیت‌الله مدنی در پنج رشته والیبال، کشتی، فوتبال، دوچرخه‌سواری و دارت در دو بخش آقایان و بانوان بعد از ماه مبارک رمضان به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان