اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. تير 1394 - 11:45   |   کد مطلب: 12137
رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر همدان گفت: غار علیصدر وگنج نامه دو منطقه پر جاذبه گردشگری استان می باشد که غار علیصدر به لحاظ منطقه ای در محدوده شهرستان همدان نیست ولی باعث شده است که گردشگر زیادی را جذب نماییم.
غارعلیصدر و گنج نامه دو منطقه پرجاذبه گردشگری همدان

به گزارش صبح الوند، محمد تبریزی رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: گردشگری در همه جا به سه دسته تقسیم می شود که اولین نوع آن گردشگری داخل شهر برای خود شهروندان است که باید به گونه ای باشد که بتوانیم اوقات فراغت مردم خصوصا نسل جوان را پر کنیم.

وی اظهار کرد: دومین نوع گردشگری، گردشگری خارج از استان می باشد که باید اقدامی صورت گیرد که هر گردشگر حداقل چهار روز در استان اقامت نماید.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر همدان افزود: سومین نوع گردشگری همدان، گردشگران خارج از کشور است که خود این نوع گردشگری نیز الزامات خاص خود را داراست.

وی گفت: در سال گذشته شورای شهر و شهرداری اقدام به تشویق افرادی که برای دریافت مجوز هتل و رستوران اقدام کرده بودند، نمود که متاسفانه فقط دو نفر پیگیر کار بودند که این با توجه به ظرفیت بالای شهرستان همدان واقعا عدد اندکی است .

تبریزی اظهار کرد: افرادی که در بحث حوزه گردشگری وارد می شوند فکر می کنند که از آن ها حمایت خواهد شد در صورتی که این طور نیست و در سطح استان که از لحاظ برخی مسائل از استان های دیگر بالاتر است این امر دارای مشکل است.

وی افزود: غار علیصدر وگنج نامه دو منطقه پر جاذبه گردشگری استان می باشد که غار علیصدر به لحاظ منطقه ای در محدوده شهرستان همدان نیست ولی باعث شده است که گردشگر زیادی را جذب نماییم.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌ گذاری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه ورودی هر استان یکی از مسائل خاطره انگیز برای هر گردشگر است، گفت: ورودی شهر جورقان نیز نسبت به گذشته واقعا تغییر خوبی داشته است که با توجه به اینکه این منطقه نیز در محدوده ی شهرستان همدان نیست باید مکاتبات لازم جهت بهسازی وبازسازی این منطقه نیز صورت گیرد. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان