اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. تير 1394 - 10:36   |   کد مطلب: 12602
علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان خطاب به سازمان ملل با بیان اینکه ملت ایران اجازه هیچ محدودیتی برای بنیه دفاعی را نمی‌پذیرد، عنوان کردند: ورود آمریکا به بحث نظامی ایران نشان از ضعف این کشور است.
ملت ایران هرگز اجازه هیچ محدودیتی برای بنیه دفاعی را نمی‌پذیرد/ ورود آمریکا به بحث نظامی ایران نشان از ضعف این کشور است

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به گفته دیپلمات ها شورای امنیت سازمان ملل صبح روز دوشنبه قطعنامه تائید توافق ایران و گروه موسوم به 1+5 را به رأی می‌گذارد؛قطعنامه‌ای که حاوی جزئیات مهم و تعیین‌کننده‌ای است.در یک بند این قطعنامه آمده است که جمهوری اسلامی ایران تا 8 سال حق استفاده از موشک های بالستیک را ندارد، علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان خطاب به سازمان ملل با بیان اینکه ملت ایران اجازه هیچ محدودیتی برای بنیه دفاعی را نمی‌پذیرد، عنوان کردند: ورود آمریکا به بحث نظامی ایران نشان از ضعف این کشور است.

ملت ایران هرگز تسلیم زیاده خواهی دشمنان اسلام نخواهد شد
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار سیاسیعصر هامون ضمن تبریک عید فطر خدمت مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان با بیان اینکه امریکا هیچگاه خیر خواه ملت ایران نبوده و نمی شود، گفت: ملت ولایی ایران اسلامی تسلیم زور ، تهدید و فشار های آمریکای جهانخوار نمی شود.
وی ادامه داد: حتی اگر توافقی هم صورت گیرد باز هم آمریکا همچنان دشمن اسلام است .
مولوی ریگیان پور تصریح کرد: مذاکرات ما در وین تنها در بحث هسته‌ای است و پرداختن به مسائل دفاعی و نظامی کشور در آن جایگاهی ندارد و کسی نمی‌تواند برای بنیه دفاعی کشور ما تصمیمی گرفته و یا محدودیتی قائل شود و ما هیچ محدودیتی را برای فعالیت‌های دفاعی خود نخواهیم پذیرفت.

ورود آمریکا به بحث نظامی ایران نشان از ضعف این کشور است
مولوی عبدالوهاب کرد امام جمعه لادیز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامونبا بیان اینکه ملت ایران هر تهدیدی را در نطفه خفه می کنند، بیان کرد: محدودیت دسترسی ایران به موشک‌های بالستیک از جمله مواردی است که باید در قطعنامه شورای امنیت اصلاح شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بارها بر عدم بیان مسائل نظامی در مذاکرات هسته ای تاکید کردند، افزود: ورود آمریکا به مسایل نظامی ایران نشان می دهد که قدرت ایران وحشت در دل کشور های ضعیف اروپایی انداخته و خواب از چشمانشان ربوده است.
مولوی کرد با بیان اینکه ملت ایران سال ها تحریم را تحمل کرد تا توانست در بسیاری از امور خود کفا شود، تصریح کرد: لذا ملت ایران به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن سال ها سختی خود نمی شود.
امام جمعه لادیز خطاب به سازمان ملل گفت: ملت ایران اعم از شیعه و سنی، زن و مرد در هر بعدی از ابعاد مسائل کشور عزیزمان که رهبرمان فرمان دهد تا پای مرگ تابع هستیم و هر دستوری که ایشان دهند لبیک می گوییم.

ملت ایران زیر بار حرف زور نمی روند/ هدایت های رهبری در مذاکرات تمام جهان را متحیر کرد
مولوی زین الدین ریگی لادیز مدرس حوزه علمیه زاهدان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون با بیان اینکه ملت ایران هرگز تسلیم زور نمی شود، بیان کرد: استکبار ستیزی در وجود ایرانیان است و این زورگویی و زیر بال ظلم و زور نرفتن سال ها پیش نیز با خروج شاه خود را نشان داد.
وی ادامه داد: اکنون نیز ملت ایران زیر بار زور ایادی استکبار نخواهند رفت و تا پای جان از حقوق ملت ایران دفاع خواهند کرد.
مولوی ریگی لادیز با اشاره به تحریم های چند ساله غرب علیه ملت ایران و استقامت مردم، گفت: این مردم در سایه هدایت های مقام معظم رهبری تمام جهان را متحیر کردند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان