اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. مرداد 1394 - 13:38   |   کد مطلب: 13098
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان گفت: با همکاری تشکل مردمی و شهرداری همدان بیش از 3 هزار مورد برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهر همدان برگزار شده است.
اجرای بیش از 3 هزار برنامه فرهنگی اجتماعی در شهر همدان/فعالیت بیش از یک‌ هزار تشکل مردمی در همدان

به گزارش صبح الوند، محمدرضا بیاناتی در حاشیه مراسم تجلیل از برگزارکنندگان نماز عید سعید فطر همدان که در سالن اجتماعات یادمان عین‌القضات برگزار شد، در گفتگو بلا خبرنگار ما اظهار داشت: شهرداری کلان شهر همدان در برنامه‌ های خود در همه زمینه ها با رویکردهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و هنری شهری مشارکت فعال داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان طلایه دار ارزش‌ های انقلاب اسلامی است، گفت: مسئله فرهنگ یک مسئله ریشه‌ای و اساسی در کشور ما است که شهرداری هم به این امر مهم واقف است.

بیاناتی اظهار کرد: بیشتر اقدامات فرهنگی شهرداری همدان بیشتر با هدف تحکیم بنیان خانواده در جامعه صورت می‌گیرد.

وی افزود: شهردرای همدان تلاش دارد فعاليت هاي فرهنگي خود را بر مبناي قرآن و عترت استوار کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان با اشاره به برگزاری نمازجماعت مغرب و عشا در بیش از 20 پارک و بوستان شهر همدان گفت: این کار عظیم فرهنگی با اعتباری 500 میلیون ریالی در حال اجرا است.

وی گفت: یکی از اهداف مهم برپایی نمازجماعت در پارک ها، ایجاد فضای معنوی در مراكز تفریحی و پارك‌ها، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.

بیاناتی با اشاره به اینکه یک‌ هزار و 437 تشکل مردمی در همدان در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: با همکاری تشکل مردمی و شهرداری همدان تاکنون بیش از 3 هزار مورد برنامه فرهنگی و اجتماعی در شهر همدان برگزار شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان