اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 0:56   |   کد مطلب: 13247
درحالی چندی پیش سناتور شومر مرد دموکرات سنا از مخالفت با توافق هسته ای با ایران خبر داده بود که مایکل لدین مشاور سابق امنیت ملی آمریکا از ارتباط این سیاست مدار کهنه کار با سران جنبش سبز در سال 88 پرده برداشت.
راز مهمی که بعد از 6 سال فاش شد/ چرا سران فتنه در خصوص توافق هسته ای به آمریکایی ها هشدار دادند؟

به گزارش صبح الوند به نقل از عصرهامون، در حالی که دولت اوباما حسابی رو موافقت دموکرات ها برای تصویب توافق هسته ای با ایران حساب باز کرده بود، خبر مخالفت سناتور چاک شومر مرد شماره 3 دموکرات ها آبی سرد بر پیکر باراک اوباما بود.
شومر یهودی با تایید این خبر می گوید: در صورتی که ایران در مواضع خود تغییر ایجاد نکند و از توافق هسته ای برای دستیابی به اهداف غیر صلح آمیز استفاده نماید خر همچنان وجود دارد.
جدا شدن این مرد کهنه کار دموکرات از حامیان اوباما ضربه ای سنگین برای کاخ سفید محسوب می شود، این درحالی است که گفته می شود او قرار است بعد از بازنشسته شدن سناتور هری رید رهبری دموکرات ها را در دست بگیرد.
اما چند روزی از اعلام مخالف شومر نگذشته بود که مایکل لدین راز چرخش مرد کهنه کار دموکرات ها را فاش کرد، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که خود نیز سابقه مخالفت های بی شمار با ایران را در پرونده دارد در یادداشتی در نشریه فوربس این مخالفت را به دسیسه چینی های شومر در فتنه سال 88 ایران مرتبط می داند.
مایکل لدین در این یادداشت می نویسد: سابقه دشمنی شومر با ایران ریشه در سالهای قبل دارد و موضوع تازه ای نیست او در ادامه به نقش شومر در فتنه 88 اشاره می کند و می نویسد: سناتور شومر در میانجی گری میان دولت آمریکا و سران فتنه 88 ایران نقشی پر رنگ داشته است.
لدین که خود طرفدار شماره یک انقلاب های رنگی در ایران است و بارها برای تحقق این هدف تلاش کرده است نوشته است: دولت آمریکا در سال 2009 شومر را مامور ارتباط با گروه میرحسین موسوی می کند تا نامه برای او ارسال کند و از سران فتنه بخواهد به این دو سال پاسخ دهند. «ما باید چه کارهایی انجام دهیم؟ چه کارهایی نباید انجام دهیم؟»
شومر دموکرات دوستی در وال استریت ژورنال داشت که به واسطه ارتباط با سبزهای ایران مسئول می شود تا به آنها بفهماند این نامه واقعا از سوی دولت آمریکا است.
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا می گوید: پاسخ نامه به سرعت و در 8 صفحه تنظیم و البته بدون امضا ارسال شد، در نامه ارسالی نظام ایران با شدیدترین الفاظی نظیر خشن و دیکتاتور یاد می شود و سران فتنه می نویسند با قدرت به دنبال تغییر نظام در ایران هستند.
نویسندگان نامه بدون امضا به آمریکا هشدار دادند که توافق هسته ای با تهران به معنای سکوت در برابر رویکردهای داخلی و خارجی تهران است.
او در پایان به نقش آفرینی وزارت امور خارجه آمریکا در حوادث سال 88 صحه می گذارد و می نویسد: تصور نمی کنم این نامه به دست کلینتون وزیر وقت امور خارجه در دولت نخست اوباما نرسیده باشد.
در حالی این اسناد از خیانت های سران فتنه منتشر می شود که عده ای بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر به دنبال زنده کردن این افراد هستند، امثال کرباسچی که در مقابل چشمان حسن روحانی در تمجید این افراد سخن می گوید اما در کمال تعجب هیچ پاسخی به آنها داده نمی شود

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان