اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 11:12   |   کد مطلب: 13268
شهردار منطقه یک همدان گفت: یک قرارداد 380 میلیون تومانی برای بازسازی پارک مردم منعقد شده است.
بازسازی پارک مردم همدان با اعتبار 380 میلیون تومانی

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس، شهردار منطقه یک همدان در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای منطقه یک شهرداری همدان، با بیان اینکه در حال حاضر 28 پروژه در شهرداری منطقه یک در حال اجراست اظهار کرد: پروژه غیرهمسطح بعثت، پارک‌های نواری بلوار ارم، اصلاح و بازسازی پارک‌ها، پوشش رودخانه‌ها، پیاده‌روسازی، لکه‌گیری آسفالت، اجرای پل عابر پیاده و مکانیزه کردن آنها برخی از این پروژه‌هاست.

امیر فتحیان‌نسب با بیان اینکه اعتبار کلی برای انجام پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه یک 26 میلیارد تومان است، گفت: با توجه به رکود صدور پروانه‌های ساختمانی با کاهش درآمد مواجه شده‌ایم.

وی افزود: البته سعی شده با توجه به رکود ساخت و سازها که در کشور و به خصوص در همدان وجود دارد به درآمدهای کوششی روی آوریم.

شهردار منطقه یک همدان خاطرنشان کرد: امید داریم با اجرای برنامه سرمایه‌گذاری یکی از شهرداری‌های فعال در سطح کشور باشیم.

وی با بیان اینکه در شهر همدان و به‌خصوص در شهرداری منطقه یک پروژه راکدی نداریم، گفت: سرمایه‌گذاری کاری زمان‌بر و تخصصی است که باید با دقت و توسط متخصصان بخش سرمایه‌گذاری شهرداری انجام گیرد.

فتحیان‌نسب تصریح کرد: به جز بحث سرمایه‌گذاری یکی دیگر از منابع پایدار ما عوارض سالیانه است که با مصوبات و پیشنهادات شورای شهر، موضوع تخفیف در عوارض و قسطی کردن آن مطرح شده که مردم را در پرداخت عوارض ترغیب می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام پروژه‌های ما در مرحله بهره‌برداری و اجراست، گفت: با اعلام اینکه سه پل عابرپیاده در حال احداث است.

شهردار منطقه یک همدان با بیان اینکه احداث 6 پل عابرپیاده در دستور کار داریم، اظهار کرد: میزان اعتبار برای انجام این سه پل عابرپیاده 3 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: یک قرارداد 380 میلیون تومانی برای احیای پارک مردم و از جمله فضای سبز، جداول، پیاده‌روها، و سکوهای نشستن خانواده‌ها در این پارک منعقد شده است.

فتحیان‌نسب گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز با همکاری شهرداری منطقه یک پروژه‌ای تصویب کرده تا شهربازی پارک مردم کاملاً تخریب و دوباره یک شهربازی استاندارد در آن مکان تا سال آینده ساخته شود که تا تابستان سال آینده به بهره‌داری می‌رسد.

وی بیان کرد: پس از بهره‌برداری از پروژه زیرگذر «پیامبر اعظم» فراخوان برای طراحی المان این میدان انجام خواهد شد تا یک المان با توجه شرایط میانی میدان ساخته شود.

شهردار منطقه یک همدان افزود: باید المان نیز با توجه به نام مبارک پیامبر اعظم بر روی این میدان المانی ارزشمند باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان