اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 14:47   |   کد مطلب: 13871
امروز حجت‌الاسلام محمد جمشیدی تودیع و حجت‌الاسلام جواد حیدری به عنوان مدیر اداره تبلیغات شهرستان همدان معارفه شد.
مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان همدان معرفی شد

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز طی مراسمی ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام محمد جمشیدی مدیر سابق تبلیغات اسلامی شهرستان همدان تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حیدری به عنوان مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان همدان معرفی شد.

در این مراسم مدیر سابق تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه جنگ نرم دشمن با شیوه‎های نوین وارد زندگی مردم کشور شده است، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از پیشگامان عرصه فرهنگی، در راستای تبیین مبانی دینی در سطح جامعه نقش به‌سزایی دارد.

حجت‎الاسلام محمد جمشیدی با تأکید بر لزوم انجام کار برای رضای خدا گفت: انجام درست وظایف در کشور یک توفیق الهی است که در این میان فعالیت در نهادهای فرهنگی ـ دینی مانند تبلیغات اسلامی، توفیقی مضاعف از سوی خداوند متعال است.

وی با اشاره به نوپا بودن اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: قبلاً این اداره به نام اداره تبلیغات فرهنگی فعالیت داشت که بعدها به اداره شهرستان تغییر نام داد که بنده طی سه سال وظیفه خدمت در این اداره را برعهده داشته‌ام.

مدیر سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه با همه کمبودها توانستیم این اداره را به سایر دستگاه‌ها و مراجع ذیربط به ویژه به هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان معرفی کنیم، افزود: طی این مدت دو بار شورای هیئات مذهبی مداحان را برگزار کردیم.

مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان نیز با بیان اینکه این اداره نوپا بوده و نسبت به سایر ادارات ویژگی خاصی دارد، گفت: وظیفه اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان همدان به لحاظ گستردگی جغرافیایی و تراکم جمعیت نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر و حساس‌تر است.

حجت‎الاسلام جواد حیدری افزود: به دلیل مهاجرت از شهرستان‌های اطراف به مناطق و حاشیه شهر، باید توجه خاصی در زمینه تبلیغات دینی در سطح جامعه شود.

وی در پایان کثرت هیئت‌های مذهبی را در شهرستان همدان ظرفیتی برای تبلیغ بهتر دین دانست. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان