اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 19:59   |   کد مطلب: 14265
به یاد مدافع حرم و مستشار ارشد سپاه در سوریه؛
سرلشگر پاسدار شهید حاج «حسین همدانی» از دیروز تا امروز به روایت تصویر
سرلشگر شهید حاج حسین همدانی از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان بود و از سال 1359 در جنگ ایران و عراق شرکت داشت و از فرماندهان عالی رتبه دوران دفاع مقدس بود. سرانجام این سردار سرافراز سپاه اسلام پس از سال ها به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت در راه خداوند متعال بود رسید و به جمع یاران شهیدش ملحق شد.
سرلشگر پاسدار شهید حاج «حسین همدانی» از دیروز تا امروز به روایت تصویر

به گزارش صبح الوند، نشریه Foregn Policy درباره سردار همدانی نوشت؛ او در اوایل 1979 برای مبارزه با شورشیان "کردستان" و سپس در جنگ ایران و عراق (دوران 8 سال دفاع مقدس) ایفای نقش کرد.

روزنامه Wall Street Journal درباره سردار همدانی نوشت: ژنرال همدانی یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و او به عنوان افسر سپاه پاسداران اعلام خدمت داشته است. همدانی یک متخصص در نحوه رزم عملیات نیروهای منظم با شبه نظامیان است.

سایت Iran Briefing با اشاره به سوابق سردار همدانی در دوران جنگ تحمیلی و مبارزه با ضدانقلاب، یادآور شد: ژنرال همدانی 32 سال خدمت کرده و در جبهه‌های غرب به ایفای نقش پرداخته است.

سایت Wnd درباره سردار حسین همدانی عنوان داشت: ژنرال حسین همدانی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این سایت به نقل از سردار همدانی نوشت : "در طول این نزاع (جنگ تروریست‌های تکفیری با ملت مظلوم سوریه) تجربیات آموزشی به ملت سوریه بدون هیچ انتظاری منتقل شد".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان