اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مهر 1394 - 2:18   |   کد مطلب: 14280
پیام مشترک نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان به مناسبت شهادت سردار همدانی:
ايران اسلامي همواره در کنار مظلومان خواهد ايستاد
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان در پيامي مشترک به مناسبت شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسين همداني تصريح کردند که شهادت شهيد سردار همداني ثابت کرد راه شهدا در اين ديار تداوم دارد.
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان در پيامي مشترک به مناسبت شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسين همداني تصريح کردند که شهادت شهيد سردار همداني ثابت کرد راه شهدا در اين ديار تداوم دارد.

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، در متن کامل اين پيام آمده است:

پيام مشترک نماينده محترم ولي فقيه در استان و استاندار محترم همدان به مناسبت شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسين همداني
بسم رب الشهدا و الصديقين

شهادت بالاترين پاداش و مزد جهاد في سبيل الله است          مقام معظم رهبري(مدظله العالي)

شهادت افتخار آفرين سردار سرلشکر پاسدار حاج حسين همداني را،  در دفاع از حرم الگوي خانواده هاي شهدا و اسوه ايثار و مقاومت، حضرت زينب کبري(س) و در راه مبارزه با جهل و ترور و خشونت، به امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبري ، خانواده  معزز  شهيد و مردم شريف ايران اسلامي بخصوص مردم ولايتمدار و شهيدپرور همدان و تمامي آزادگان جهان تبريک و تسليت عرض مي نماييم.

شهيد سردار همداني افتخار مردم مجاهد همدان است که ثابت کرد همدان همواره شايسته لقب دارالمجاهدين است و راه شهدا در اين ديار تداوم دارد.

شهيد همداني عمر پر برکت خود را صرف جهاد و خدمت به اسلام کرد و خداوند پاداش خدمات وي را شهادت قرار داد تا به ياران شهيدش پيوسته و بر اساس وعده الهي« عند ربهم يرزقون »باشد.

شهادت براي ملت ما مفهومي پر افتخار است و در آستانه محرم الحرام ماه قيام و خون و شهادت، مفهوم شهادت سردار رشيد اسلام، حاج حسين همداني،بيشتر درک خواهد شد چرا که ما معتقديم «کل ارض کربلا و کل يوم عاشورا»

به همين مناسبت  از مردم عزادارو ولايتمدار و شهيد پرور استان انتظار دارد به منظور تجليل از مقام شامخ آن شهيد گرانقدر ، با شور حسيني و حضور حماسي در مراسم استقبال ، وداع ، تشييع و تدفين پيکر مطهر آن شهيد والا مقام به جهان و جهانيان ثابت کنيم که ايران اسلامي پرچمدار مبارزه با خشونت و ترور و افراطي گري در جهان است و در اين راه همواره در کنار مظلومان خواهد ايستاد و ملت ما بر وعده الهي باور دارد که زمين را مستضعفين به ارث خواهند برد.

إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ يَنصُرْکُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

غياث الدين طه محمدي                                                      محمد ناصر نيکبخت
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان                                        استاندار همدان‏

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان