اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مهر 1394 - 21:33   |   کد مطلب: 14370
جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم هفتم شهید مدافع حرم، سردار همدانی:
سردار شهید همدانی، شهید جهان اسلام است/اسرائیل، خنجر زهرآگین غرب در پهلوی اسلام
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: خداوند متعال سردار حسین همدانی را در طول مدت 37 سال از خطرات مختلف در زمان دفاع مقدس و بعد ار آن حفظ کرد تا این مرد بزرگ تبدیل به اسطوره و شخصیتی تکرار ناپذیر در تاریخ انقلاب و جهان اسلام شود.
سردار شهید همدانی، شهید جهان اسلام است/اسرائیل، خنجر زهرآگین غرب در پهلوی اسلام

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی عصر امروز در مراسم هفتمین روز شهادت سرلشگر حاج حسین همدانی که با حضور مردم مومن و انقلابی دارالمومنین همدان در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز نام همدان با نام مردی آسمانی و دارای اعتبار و آبروی فراوان در کشور و جهان اسلام عجین شده است.

وی گفت: مردم ولایتمدار و شهید پرور استان همدان با محبت و معرفت وصف ناشدنی خود چنان از شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) استقبال کردند که علاوه بر حیرت و شگفتی همگان در دنیا، تحسین رهبر معظم انقلاب اسلامی را هم در پی داشت.

سلامی اظهار کرد: برخی انسان ها و شخصیت ها همچون حاج حسین همدانی به هویت و اعتبار یک ملت و گاه بشریت تبدیل می شوند.

وی افزود: امروز سردار شهید همدانی تبدیل به الگو و اسوه ای مناسب برای کسانی که در راه دفاع از حق می جنگند، شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز همدان به برکت بیش از هشت هزار شهید خود و بخصوص سردار شهید جهان اسلام حسین همدانی به جایگاهی رفیع و منزلتی بی‌بدیل دست یافته است.

وی اظهار کرد: شناخت همه ما از سردار مدافع حرم، شهید همدانی بسیار کمتر و ناچیزتر از ابعاد وجودی ایشان بود.

سلامی افزود: شهید همدانی فردی متقی، پرهیزگار و شجاعی بود که در طول 37 سال خدمت صادقانه خود هرگز لباس رزم را از تن خارج نکرد.

وی گفت: سردار همدانی در تمام طول سال‌های دفاع مقدس در سرزمین‌ های غرب و جنوب حاضر بود و پس از آن هم به دفاع از حریم ولایت در فتنه های مختلف پرداخت و سرانجام در دفاع از حریم اهل بیت رسول الله (ص) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مزد اخلاص خود را گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سپس با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، ماه پیروز ی خون بر شمشیر اظهار کرد: عاشورا اوج ظهور و تجلی ایثار، مردانگی، استقامت و فداکاری و شجاعت است.

وی افزود: شهادت امام حسین (ع) و 72 یار باوفای ایشان در صحرای کربلا حجت خداوند بر مسلمانان، برای دفاع از حریم اسلام ناب محمدی (ص) است.

سلامی گفت: سردار شهید حاج حسین همدانی یکی از صحابی واقعی حضرت امام حسین(ع) بود.

وی اظهار کرد: پیام شهادت سردار همدانی همان پیام شهادت امام حسین (ع) بود که به ما زمینیان گفت راه سعادت مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت عبور می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: شهید مدافع حرم و جبهه مقاومت نشان داد در برابر ظلم به همه مسلمان باید ایستاد و طول عمر زیاد انسان و سفیدی موی، نباید مانع ترک جهاد شود.

وی سپس با اشاره به تحولات منطقه گفت: امروز، شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و دیگر بلاد کفر برای جهان اسلام تاریخ بسیار مصیبت‌باری را رقم زده اند.

سلامی اظهار کرد: اسرائیل، این غده سرطانی، خنجر زهرآگین غرب در پهلوی اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: شیطان بزرگ با حمایت های مالی و نظامی خود از رژیم منحوس اسرائیل باعث آوارگی هزاران مسلمانان فلسطینی شده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: شیطان بزرگ و همفکرانش تلاش کردند مسلمانان را در کوهستانی از جهالت و عقب ماندگی مدفون کند اما یک مرد آسمانی به نام حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب شکوهمندش که در ادامه راه به رهبر معظم انقلاب اسلامی سپرده شد، خواب‌ های شیرین و خوش استکبار جهانی را آشفته کرد.

وی اظهار کرد: ملت شجاع ایران امروز، راز موفقیت خود و جهان اسلام را در مقاومت یافته است.

سلامی افزود: این مقاومت از روح بلند امام خمینی (ره) الهام می‌گیرد و ما راه شهیدان را در رکاب ولایت امام خامنه ای عزیز ادامه خواهیم داد و هرگز از پای نخواهیم نشست.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان