اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آبان 1394 - 0:02   |   کد مطلب: 14859
چهل روز گذشت؛ چهل روز از عروج ملکوتی مردی که به راستی "مالک اشتر" زمان بود و در تندبادهای حادثه هرگز از پای ننشست.
چهل روز از عروج آسمانیت گذشت، ای "مالک اشتر" انقلاب

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، مردی که همواره سینه اش آماج تیرهای بلا بود در دفاع از کیان انقلاب و از این‌رو "حبیب سپاه" لقب گرفت و چه زیبنده اش بود این لقب که همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و ولایت بود.

حالا آن کوه استوار مردانگی، آن قامت رسای آزادگی و آن چهره پرصلابت جهاد و شهادت دیگر در بین ما نیست؛ حالا چهل روز از رفتنش می گذرد؛ چهل روز از کوچ مظلومانه اش در برابر چشمان ناباورمان و از عروجی که آرزوی دیرینه اش بود.

سردار سرلشکر حاج "حسین همدانی" از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس و مستشاران ارشد نظامی در سوریه بود که خبر شهادتش ایران را اندوهگین کرد.

و حالا در آستانه اربعین حسینی، مراسم چهلمین روز شهادت این اسوه جهاد و پایداری و قافله‌سالار مدافعان حرم زینبی(س) در زادگاهش همدان برگزار می شود.

پنجشنبه همین هفته، دوستان و همرزمان قدیمی "حاج حسین" و مردم ولایت مدار همدان گرد هم می آیند تا بار دیگر یاد "حبیب سپاه" را زنده سازند.

در این آیین که با سخنرانی آیت ا... سعیدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران همراه خواهد بود؛ یاد شهید همدانی و چهار شهید مدافع حرم در همدان گرامی داشته خواهد شد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) همدان به خبرنگار ما گفت: آیین پنجشنبه 28 آبان از ساعت 14:30 تا 16:30 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وحید خادمی با بیان اینکه از مسئولان کشوری و لشکری برای حضور در این برنامه هم دعوت شده، افزود: سپس خانواده شهید همدانی به همراه جمعی از همرزمان و مسئولان استان با حضور در گلزار شهدا بر سر مزار این شهید بزرگوار حضور می یابند.

وی ادامه داد: همچنین مسئولان استان در اقدامی زیبا، صبح همان روز یکی از میدان ها و بلوارهای شهر همدان را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری می کنند که این آیین 9 صبح پنجشنبه با حضور آیت ا... سعیدی در نمازخانه فرودگاه برگزار می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان