اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. آذر 1394 - 9:01   |   کد مطلب: 15269
رئیس ستاد دهه فجر استان خبر داد:
تشکیل 22 کمیته ستاد دهه فجر در سطح استان همدان
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان از تشکیل 9 ستاد شهرستاني و 22 کميته استانی جهت برگزاري برنامه هاي دهه فجر در این استان خبر داد.
تشکیل 22 کمیته ستاد دهه فجر در سطح استان همدان

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام والمسلمين سید حسن فاضليان در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامي تجلي انوار درخشان ولايت ائمه معصومين (ص) است که ولايت مطلقه فقيه در راستاي همان ولايت ائمه هدي (ص) است و ولايت فقيه است که به امور جامعه نظام اجتماعي مي بخشد.

وی گفت: مشارکت مردم در برگزاري جشن هاي انقلاب اسلامي و يوم الله 22 بهمن در گذشته بيانگر وفاداري مردم به نظام ولائي جمهوري اسلامي است.

فاضلیان اظهار کرد: در سي و هفتمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 9 ستاد شهرستاني با محوريت استاني و 22 کميته عهده دار برگزاري برنامه هاي دهه فجر در استان خواهد بود.

وی از مدیران کل ادارات استان خواست هر فردی که از ادارات مختلف به این ستاد معرفی می‌شود با اطلاعات کافی و اختیار تام و ترجیحاً یک نفر معین باشد تا بتواند در راستای هدف ستاد بزرگداشت این ایام گام‌های مثبتی بردارد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان به تشکیل کمیته‌های 22 گانه امسال اشاره کرد و افزود: کمیته قرآن با مسئولیت تبلیغات اسلامی، کمیته مساجد، بسیج انجمن‌ها و هیئت‌های اسلامی از جمله کمیته‌های امسال است که برای بزرگداشت دهه فجر 94 شروع به فعالیت کرده‌اند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان