اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. آذر 1394 - 9:34   |   کد مطلب: 15270
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: با توجه به همزمانی ایام انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با دهه فجر، فرمانداران و اعضای ستاد دهه فجر در سراسر استان طوری برنامه‎‌ریزی کنند که جناح‌های مختلف سیاسی با استفاده از فرصت به وجود آمده خدشه‌ای به برنامه های دهه فجر وارد نکنند.
هیچ جناحی حق خدشه دار کردن برنامه های دهه فجر را ندارد/تبین مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی مهمترین رویکرد فجر 94

به گزارش صبح الوند، محمدابراهیم الهی‌تبار در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: هويت انقلاب اسلامی ما در انتقال مفاهيم گذشته نهضت اسلامي به کساني است که دل در گرو حفظ ارزشهاي ناب انقلاب اسلامي بسته اند.

وی گفت: نسل فجر آفرين ما وظیفه دارند دلايل مبارزات ملت غیور و ولایتمدار ايران، جوشش روحانيت، حرکت و نهضت حضرت امام خميني (ره) را به نسل حاضر و آيندگان به درستی منتقل کنند.

الهی تبار اظهار کرد: امسال در سی و هفتمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و جشن پیروزی انقلاب باید همه اقشار حضور یابند.

وی افزود: عمق بخشي برنامه ها و با نشاط بودن آن و واگذاري کار به مردم در حوزه هاي مختلف مي تواند زمينه با نشاط بودن آن و از طرفی واگذاري کار به مردم در حوزه هاي مختلف مي تواند زمينه نشاط اجتماعي را در برنامه هاي دهه فجر فراهم سازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: رویکردهای فرهنگی، بصیرت‌افزایی، امیدواری، خودباوری و مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی از مهمترین رویکردهای امسال برنامه‌های دهه فجر است که باید مورد پیگیری کمیته‌ها در سطح استان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به همزمانی ایام انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با دهه فجر، فرمانداران و اعضای ستاد دهه فجر در سراسر استان طوری برنامه‎‌ریزی کنند که جناح‌های مختلف سیاسی با استفاده از فرصت به وجود آمده خدشه‌ای به برنامه های دهه فجر وارد نکنند.

الهی تبار از فرمانداران بعنوان مسولين ستاد دهه فجر شهرستانها و مديران کل در کميته هاي 22 گانه خواست در تبين دستاوردهاي انقلاب اسلامي در 37 ساله گذشته در زنده نگه داشتن و وحدت ملي در برنامه ها تلاش نمايند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان