اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. دى 1394 - 12:38   |   کد مطلب: 15603
بیانیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان در پی شهادت مظلومانه آیت ا.. شیخ النمر:
رژیم آل سعود برای سیاست نادرست خود تاوان سختی باید بپردازد
در بیانیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان در پی شهادت مظلومانه آیت ا.. شیخ النمر آمده است: رژیم عربستان بداند که برای این بی تدبیری و سیاست نادرست تاوان سختی را باید بپردازد.
رژیم آل سعود برای سیاست نادرست خود تاوان سختی باید بپردازد

به گزارش صبح الوند، سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در پی شهادت مظلومانه آیت ا.. شیخ النمر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

اقدام وحشیانه رژیم آل سعود در اعدام آیت ا... شیخ نمر انقلابی و عده‌ای از شیعیان بی‌گناه عربستان دیکته غلط استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است که جوشش و بیداری اسلامی و ندای علوی را در سراسر جهان به ویژه کشور عربستان تشدید خواهد کرد. 

این اقدام بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

در طول تاریخ تجربه نشان داده است که اگر در مقابل استکبار جهانی و جیره خواران و نوکران آن با صلابت حیدری عمل کنیم حوادثی همچون مکه خونین وکشتار حجاج بیت ا.. الحرام و حادثه منا تکرار نخواهد شد.

شهادت و ظلم‌ستیزی افتخار همه مبارزان حقیقی در راه اسلام و آرمان‌های توحیدی است و بالاترین پاداش برای جهاد در راه خداست که نصیب انسان‌های حق‌طلب و حق‌جو خواهد شد و با شهادت این وارستگان درخت اسلام ناب محمدی (ص) تناورتر خواهد شد و به بار خواهد نشست تا زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) گردد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه "بی تردید رژیم منفور سعودی هزینه ی این اقدام شرم آور را خواهد پرداخت"، تصریح شده است: از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان انتظار است با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبوعانه بموقع موضعگیری کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل نماید .

اعدام ، تجاوز، سرکوب و حمایت از تروریست توسط رژیم آل سعود به سرکردگی آمریکای جنایتکار نقض واضح حقوق بشر است که چشمان واقع‌بین جهانیان آن را خواهد دید و به درستی تحلیل خواهد کرد.

رژیم عربستان بداند که برای این بی‎تدبیری و سیاست نادرست تاوان سختی را باید بپردازد.

سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ضمن تبریک و تسلیت شهادت عزیزان به ویژه آیت ا.. شیخ نمر با محکوم کردن این اقدام وقیحانه از دستگاه دیپلماسی کشور تقاضا دارد به طور جدی و قاطعانه موضع گیری نماید.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان