اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. بهمن 1394 - 10:17   |   کد مطلب: 15898
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:
همدان میزبان جشنواره بزرگ شعر انقلاب اسلامی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چندین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری در سطح استان برگزار خواهد شد.
همدان میزبان جشنواره بزرگ شعر انقلاب اسلامی

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی در کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان همدان، اظهار داشت: مسئولیت کمیته فرهنگی ـ هنری به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که بر همین مبنا باید برنامه‎های مختلف را در دهه فجر پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه در برگزاری همه برنامه‌ها اندیشه‌های امام(ره) محوریت موضوع است، گفت: توجه به کیفیت در برگزاری برنامه‌ها حائز اهمیت است و باید زمینه‌سازی تبیین آرمان‌های انقلاب مورد توجه باشد.

عبادی با تأکید به برگزاری برنامه‌های مختلف در شهرستان‌ها اظهار کرد: باید با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های دهه فجر را در نقاط مختلف استان حول محور عدالت برگزار کرد.

وی از برگزاری جشنواره شعر انقلاب در ششم بهمن‌ ماه خبر داد و افزود: جشنواره موسیقی سنتی در نهاوند طی روزهای ١٣ تا ١٥ بهمن نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی در ملایر، گفت: جشنواره ملی آواها و نغمه‌های آسمانی ویژه گروه کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد نیز ١٥ تا ١٦ بهمن برگزار می‎شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان