اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. بهمن 1394 - 13:31   |   کد مطلب: 15928
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رزن گفت: در دهه فجر امسال بیش از ١٠٠ عنوان برنامه متونع فرهنگی و اجتماعی در سطح این شهرستان برگزار می شود.
١٠٠عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در رزن برگزار می شود

به گزارش صبح الوند، علی سیف یار در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر  شهرستان رزن اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران رویداد بی نظیری است و برای این انقلاب  و حفظ دستاوردهای آن شهدای بسیاری را تقدیم شده است.

وی گفت: وظیفه ماست در اجرای برنامه های دهه فجر شرایط و بستر را به گونه‌ای فراهم کنیم که اقشار مختلف مردم خود را در اجرای این برنامه ها سهیم و شریک دانسته و برنامه ها شکل عمومی تری به خود بگیرد.

سیف یار اظهار کرد: برنامه های دهه فجر باید برای مردم جذاب و با نشاط بوده و دستاوردهای نظام برای نسل نوجوان و جوان را به شایستگی تبیین کند.

وی افزود: در ایام دهه فجر امسال بیش از ١٠٠ عنوان برنامه فرهنگی و هنری شامل برگزاری نمایشگاه کتاب فجر در کتابخانه های عمومی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برپایی نمایشگاه روز شمار انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری، برگزاری مراسم عصری با شعر انقلاب، نشست های ادبی، رونمایی کتاب، برگزاری جشن انقلاب در ٦٠کانون فرهنگی و هنری مساجد و... خواهیم داشت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان