اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. بهمن 1394 - 13:10   |   کد مطلب: 15951
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های همدان خبر داد:
افتتاح 3 طرح با اعتبار 11 میلیاردی به مناسبت دهه فجر در همدان
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: سه پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال طی دهه فجر امسال در استان همدان افتتاح خواهد شد.
افتتاح 3 طرح با اعتبار 11 میلیاردی به مناسبت دهه فجر در همدان

به گزارش صبح الوند، نصرت الله حیدری اظهار داشت: در دهه فجر امسال اداره کل حمل و نقل پایانه های استان سه طرح خود را با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 200 میلیون ریال افتتاح می کند.

وی گفت: یکی از طرح های قابل افتتاح سامانه توزین در حال حرکت wim در حوزه سیستم های حمل و نقل هوشمند با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 200 میلیون ریال از محل تامین اعتبارات ملی  می باشد.

حیدری اظهار کرد: این دومین سامانه ثبت تخلف اضافه تناژ در استان است که در نزدیکی مراکز پلیس راه نصب  می شود .

وی افزود: اولین سامان سال گذشته در کیلومتر 20 محور همدان رزن و دستگاه دوم نیز در کیلومتر دو محور صالح آباد راه اندازی می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: قابلیت توزین  وسایل نقلیه در حال حرکت و اطلاعاتی چون نوع ناوگان، میزان بار و سرعت وسیله نقلیه از طریق این دستگاه، دریافت و محاسبه شده و از طریق سرور مخصوص به مرکز پلیس راه منتقل می شود و پلیس نیز در صورت داشتن تخلف اضافه تناژ و یا سرعت غیر مجاز نسبت به متوقف نمودن وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد . 

وی همچنین از بهره برداری پل عابر پیاده با هزینه کرد سه میلیارد ریال از محل تامین اعتبارات ملی خبر داد و اظهار کرد: ساخت پل های عبور عابرین پیاده در راستای افزایش ایمنی عابرین ساکن در مناطق حاشیه راهها انجام می شود.

حیدری در خصوص شرایط فیزیکی این پل که سومین پل ساخته شده طی دوسال گذشته است افزود: طول این پل 34 متر و با دسترسی پله مورد استفاده قرار می گیرد و مکان ایجاد آن در کیلومتر 5 محور اسدآباد_کنگاور است که در دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی گفت: نمایشگراطلاع رسانی دوربین های جاده ای منصوبه در محورهای استان نیز در  پایانه مسافربری انقلاب همدان نصب شده است که این سامانه نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل تامین اعتبارات ملی در دهه فجر سال جاری راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: نمایشگر wallmap راه های استان به طور مستمر در سالن اصلی پایانه مسافربری انقلاب در راستای ارسال و قابل رویت بودن اطلاعات ترافیکی و وضعیت جوی تحت نظارت جاده ای مرکز مدیریت راه ها فعال خواهد بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان