اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. بهمن 1394 - 13:01   |   کد مطلب: 16295
کارشناس ادبی کانون پرورش فکری همدان خبر داد:
ارسال بیش از 180 اثر به دبیرخانه اولین جشنواره شعر کودک و نوجوان همدان
کارشناس مسئول ادبی کانون همدان پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: 188 اثر از 133 عضو کانون برای شرکت در اولین جشنواره شعر کودک و نوجوان همدان، دریافت شده است.
ارسال بیش از 180 اثر به دبیرخانه اولین جشنواره شعر کودک و نوجوان همدان

به گزارش صبح الوند، بهناز ضرابی زاده در اولین کارگاه جشنواره شعر کودک و نوجوان کانون که با حضور اسدالله شعبانی وغلامرضا بکتاش از شاعران برجسته کشوری و اعضا ادبی مراکز پنجگانه کانون شهرستان همدان، بهار، صالح آباد و مریانج برگزار شد، اظهار داشت: این کارگاه یکروزه به بهانه برگزاری دهمین جشنواره بین المللی شعرفجر و محفل شعر کودک و نوجوان همدان برگزار شده است.

وی از دریافت 188 اثر از 133 عضو کانون برای شرکت در جشنواره خبر داد و گفت: آثار فوق توسط اسدالله شعبانی و غلامرضا بکتاش داوری شده است که در مراسم محفل شعر کودک و نوجوان همدان از برگزیدگان آن تقدیر بعمل خواهد آمد.

اسدالله شعبانی و غلامرضا بکتاش نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه در خصوص سوژه‌های نوشتن برای بچه‌ها صحبت کردند و دوست داشتن و علاقمندی به نوشتن را از ابزار مهم برای شاعری نام بردند.

در ادامه جلسه هم اعضا حاضر به قرائت اشعار کوتاه خود پرداختند و با حضور شاعران حاضر در جلسه به نقد و بررسی این آثار پرداخته شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان