اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. بهمن 1394 - 9:18   |   کد مطلب: 16375
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد:
برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در 80 منطقه از همدان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور باشکوه مردم و سخنرانی سردار سرلشگر رحیم‌صفوی در شهرها و روستاهای استان همدان برگزار می شود.
برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در 80 منطقه از همدان/ سردار سرلشگر رحیم صفوی سخنران راهپیمایی همدان

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار ما، حضور مردم و مسئولان را در راهپیمایی 22 بهمن مهم را دانست و گفت: مردم امسال با حضور در راهپیمایی 22  بهمن بار دیگر به آرمان های انقلاب اسلامی  و نظام جمهوری اسلامی ایران لبیک می گویند.

وی با اشاره به بیانات روز اخیر مقام معظم رهبری 22 بهمن، انتخابات را دو عید پر مضمون ملت ایران خواند و گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی امسال طلیعه و پیش درامدی برای انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هست.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلیان به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در 80 جای استان همدان اشاره کرد و گفت: سخنران روز ۲۲ بهمن دستیار ارشد و مشاوره عالی نظامی فرمانده معظم قوا سردار سید رحیم صفوی است

وی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن ساعت 10 صبح، روز پنج‌شنبه در استان همدان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و مسیرهای راهپیمایی از سمت میدان امام خمینی(ره)، خیابان شریعتی، چهارراه خواجه رشید، میدان ارامگاه بوعلی و در نهایت تجمع در میدان امام خمینی می باشد.

فاضلیان گفت: مردم با تجمع در میدان امام خمینی (ره) ضمن استفاده از برنامه هایی که تدارک دیده شده است، با دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر ال سعود جواب دندان شکنانه ای به دشمنان انقلاب می دهند و با حضور خود بار دیگر به جهانیان نشان می دهند که به ارمانهای انقلاب اسلامی پایبند هستند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان