اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 13:18   |   کد مطلب: 16385
بیانیه بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت 22 بهمن:
یوم الله 22 بهمن صحنه خلق حماسه دیگری در عرصه تعیین سرنوشت ملت خواهد بود
سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.
یوم الله 22 بهمن صحنه خلق حماسه دیگری در عرصه تعیین سرنوشت ملت خواهد بود

به گزارش صبح الوند، در این بیانیه آمده است: "

بسمه تعالی

 

دهه مبارک فجر و 22بهمن ماه 57 یادآور پیروزی انقلابی است که بزرگترین تحول و معجزه الهی در عصر حاضر به شمار  می آید.22بهمن یوم الله است روز غلبه ی حق بر باطل، ایمان بر کفر، نور بر ظلمت، دانایی بر جهل و عزت بر ذلت به رهبری روح خدا آن پیر حکیم و پرچمدار اسلام ناب که ملت در اجرای فرمانش چون دریایی خروشان سر از پا نمی شناخت.امام (ره) گفتمانی را در عالم حاکم کرد که الهام بخش و اثبات کننده توانایی دین در ارائه الگویی نوین برای حاکمیت با حفظ ارزشهای الهی و انسانی شد.

 

بسیج فرهنگیان استان همدان در سی و هفتمین  سالگرد انفجار نور ، با توجه به شرایط حساس و سرنوشت ساز کشور اعلام می دارد:

 

ملت مومن و انقلابی ایران پای عهد و پیمانی که با امام (ره)، شهدا و رهبر حکیم و عزیزش داشته مقاوم و استوار ایستاده است که این بیعت را بیعت با رسول الله،  اسلام و ولایت حقه معصومین (ص) می داند.

 

تجربه سی و هفت سال گذشته نشان می دهد شجره طیبه انقلاب با ایثار بهترین فرزندان خود و هدایتهای پیامبرگونه ولایت فقیه علیرغم همه توطئه های داخلی و خارجی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار از چنان اقتداری در  عرصه های مختلف برخوردار شده که آنرا به قدرت راهبردی منطقه تبدیل کرده است. لذا راه عزت، پیشرفت، تعالی و سعادت را در ادامه راه امام (ره) و پیروی محض از فرامین رهبر حکیم انقلاب میداند .نه امید بستن به وعده های شیطانی دشمن قسم خورده .

 

بدون تردید 7 اسفند 94 که به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مصداق ان تنصرالله ینصرکم است ( اگر جمهوری اسلامی را نصرت دهید آن وقت خدا شما را نصرت می کند)  صحنه خلق حماسه دیگری در عرصه ی تعیین سرنوشت ملت خواهد بود  و همه خواهند آمد تا با انتخاب آگاهانه خود طراحی دشمن برای نفوذ در مراکز حساس و تصمیم ساز را خنثی کرده و مجلسین خبرگان و شورای اسلامی را به کانون پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه،  آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، پیشبرد سیاستهای نظام، تقویت جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و یاس و ناامیدی معاندان و جریانهای فتنه گر ، غربگرا و سازشکار تبدیل  کنند.

 

بسیج فرهنگیان استان همدان با تبریک دهه مبارک  فجر همدل و همزبان با احاد مختلف مردم در مراسم عید انقلاب یعنی  راهپیمایی 22   بهمن حضوری چشمگیر و دشمن شکن خواهند داشت تا با ندای شعارهای برخواسته از شعور و بصیرت خویش مایوس کننده بدخواهان نظام بوده و  جهانیان را به تحسین و اعجاب  وا دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان