اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 14:11   |   کد مطلب: 16389
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان در پيامي مشترک:
مردم در 22 بهمن انسجام ملي ، عزت و اقتدار ميهن اسلامي را به نمايش مي گذارند
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان با صدور پيامي مشترک از مردم جهت حضور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.
مردم در 22 بهمن انسجام ملي ، عزت و اقتدار ميهن اسلامي را به نمايش مي گذارند

به گزارش صبح الوند، در متن کامل اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«راهپيمايي بيست‌ودوم بهمن مظهر اقتدار ملي است؛ نشان‌دهنده‌ عزم عمومي ملت ايران است؛ مظهر همان چيزي است که هر دشمني را در هر حد و اندازه‌يي از اقتدار نظامي و توانايي هاي تبليغاتي و سياسي، مرعوب مي کند.» (مقام معظم رهبري) 22 بهمن، سر آغاز حرکت ملتي است که با اتحاد، همدلي و تبعيت از روحانيت با زدودن استبداد و استعمار از سپهر سياسي ايران بزرگ ، حکومتي مردمي و اسلامي تشکيل داده ، پيام انقلاب را به جهان صادر کرد.

از سال 57 تاکنون هر ساله حضور مردم در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن با رصد بيگانگان همراه بوده و حضور مردم در اين راهپيمايي به عنوان شاخصي در وفاداري مردم به نظام تعبير شده است که ملت ايران با درک اين نگاه با حضور حماسي خود همواره تداوم بخش راه انقلاب اسلامي و امام راحل بوده، انسجام و وحدت ملي را به رخ جهانيان کشيده اند.

در سالهاي اخير، حضور قدرتمند مردم در صحنه ها، باعث شد تا کشور با حمايت مردم وهدايت رهبر معظم انقلاب و تدبير دولت از مشکلات بزرگ به راحتي عبور کند. اينکه نظام اسلامي در تمام مسائل بين‌المللي با قدرت بيشتري با زياده ‌خواهان مواجه شد، و از حق ملت ايران دفاع و برجام را به عنوان دستاوردي مهم در سطح بين الملل به مردم شريف و غيور ايران هديه کرده ، از نتايج حضور مردم در تمامي صحنه هاي انقلاب است.

امسال به مناسبت برگزاري دو انتخابات مهم در اسفند ماه ، 22 بهمن به عنوان روز جشن ملي و روز ملت ايران، آغازي بر آن جنبش بزرگ که در حقيقت جشن مردمسالاري ديني ملت ايران است، خواهد بود.

ضمن تبريک سي وهفتمين سالگشت پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، و گراميداشت ياد وخاطره شهدا بويژه شهداي انقلاب اسلامي، با توجه به شرايط جديد کشور در پسابرجام و شيطنت کشورهاي منطقه براي جبران عقب ماندگي هاي خود با ايجاد مانع در راه توسعه ايران از شما مردم شريف ، فرهيخته و هميشه در صحنه استان دعوت مي نماييم دوشادوش ملت شريف ايران اسلامي در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن شرکت نموده، ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي مقدس امام راحل وشهداي گرانقدر، بار ديگر انسجام ملي، عزت و اقتدار ميهن اسلامي را به نمايش گذاريد.

والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته

غياث الدين طه محمدي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان

محمد ناصر نيکبخت استاندار همدان

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان