اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 14:26   |   کد مطلب: 16390
فرماندار شهرستان همدان گفت: حضور حداکثري و حمايت مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند، موجب استحکام و اقتدار روز افزون نظام خواهد شد.
حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات باعث استحکام و اقتدار نظام خواهد شد

به گزارش صبح الوند، علی تعالی با حضور در جشن انقلاب روستاي سولان در جمع مردم اين روستا اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوري اسلامي در دنيا را افتخاري بزرگ دانست که در سايه وحدت و همدلي مردم حول محور روحانيت بدست آمده است.

وي با اشاره به نقش روحانيت و علما در ظلم ستيزي و هدايت مردم به مسير حق اظهار داشت: عالمان دين چون امام راحل با تاسي از سيره اهل بيت همواره در راه دفاع از اسلام پيشاپيش مردم در صحنه حضور داشتند که اين موضوع رمز موفقيت ما در انقلاب و دفاع مقدس بود.

تعالي خواستار بهره گيري مردم از حضور علما و روحانيون در فراگيري معارف ديني شد و گفت: در روايات ما نيز تاکيد شده که هر جا مردم از عالمان زمان خود جدا بشوند ظالمان بر آنها چيره خواهند شد.

وي با تاکيد بر ضرورت حضور پر شور و چشمگير آحاد مردم در راهپيمايي22 بهمن و پاي صندوقهاي راي در انتخابات آتي اظهار کرد : حضور حداکثري و حمايت مردم در اين صحنه ها موجب استحکام و اقتدار روز افزون نظام خواهد شد.

فرماندار همدان افزرود: در انتخابات سعي کنيد با شناخت کامل و مطالعه برنامه ها داوطلبي را که مي تواند موثرتر در پيشرفت شما باشد انتخاب نماييد.

وی با اشاره به تحريم هاي ظالمانه و شرايط نامساعد اقتصادي که طي سالهاي گذشته متوجه کشور ما شده بود گفت: دولت با تلاش در عرصه ديپلماسي و گسترش روابط بين المللي اين تحريمها را خنثي کرد و سعي دارد با اتکا به تيمهاي کارشناسي شرايط موجود اقتصادي را بهبود دهد.

تعالی از اختصاص اعتبار لازم به منظور تعريض و ترميم جاده گردشگري امامزاده محسن(ع) خبرداد و اظهار کرد: راه اصلي روستاي سولان نيز در اين مسير قرار دارد که اميدواريم شاهد همياري و مشارکت خوبي از اهالي روستا به منظور اجراي اين طرح باشيم.

در پايان اين مراسم ضمن قرعه کشي جوايزي به نفرات برگزيده همايش پياده روي که به مناسبت دهه فجر در روستا برگزار شده بود اهدا شد .

فرماندار همدان با اهداء کمک هزينه يک ميليون و 500 هزار ريالي سفر به مشهد مقدس به 6 نفر از شرکت کنندگان از برگزار کنندگان اين برنامه تقدير کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان