اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. بهمن 1394 - 12:38   |   کد مطلب: 16409
همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امروز با حضور گسترده مردم متدین و ولایت مدار همدان در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار شد.
مردم دارالمومنین همدان یکپارچه به صحنه آمدند/ شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر فتنه‌گر" در آسمان الوند طنین انداز شد

به گزارش صبح الوند، مردم ولایتمدار و شهیدپرور دارالمومنین همدان با وجود سرمای شدید هوا و بارش پراکنده برف بار دیگر برای تجدید میثاق با آرمان های والای امام(ره) و شهدا یکپارچه به صحنه آمده و یاد روزهای حماسه را تداعی کردند.

زن و مرد، کوچک و بزرگ، بازاری و دانشجو، همه و همه آمده بودن تا بگویند اختلاف سلیقه و ها و تفکرها مانع دفاع از انقلاب و ارزش ها نمی شود.

راهپیمایان مسیر میدان امام خمینی(ره) تا چهار راه خواجه رشید، بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی سینا و خیابان بوعلی را پیمودند.

در طول مسیر نیز شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر طنین انداز شد.

همچنین مردم با سر دادن شعار مرگ بر منافق و مرگ بر سازکار نفرت و انزجار خود را از ایادی داخلی دشمنان نظام ابراز کردند.

"حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" و " ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای" شعار دیگری بود که با قدرت هر چه در آسمان همدان طنین انداز شد.

همچ در ظول مسیر تصاویر سردار سرلشگر شهید همدانی و شهدای مدافع حرم استان همدان نصب شده بود و حاضران اعلام کردند که با دفاعاز ولایت نمی گذارند خون این شهدا پایمال شود.

مردم سپس با تجمع در میدان امام(ره) به سخنرانی سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار ارشد و مشاور فرمانده معظم کل قوا گوش فرا داده و پس از قرائت قطعنامه سراسری شعار الله اکبر خامنه ای رهبر سر دادند.

همچنین راهپیمایی پرشککوه 22 بهمن در شهرها و روستاهای مختلف استان همدان نیز به صورت همزمان برگزار شد.

در نهاوند نیز مردم از مسجد شهید آیت الله حیدری به سمت میدان ابوذر، خیابان ابوذر، میدان شریعتی، میدان امام خمینی(ره) و چهار راه هلال احمر راهپیمایی کردند.

مردم بهار نیز از میدان شهدا، خیابان امام و میدان امام راهپیمایی 22 بهمن را انجام دادند.

در ملایر نیز مردم از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان زندیه و سپس میدان امیر کبیر به سمت میدان امام حسین(ع) راهپیمایی کردند.

اسدآبادی ها نیز از مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای، حرکت خود را آغاز و با عبور از خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ و میدان طالقانی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم کبودراهنگ نیز از میدان امام حسین(ع) آغاز و پس از عبور از خیابان های مطهری و امام در میدان امام خمینی تجمع کردند.

مردم قهاوند نیز میدان معلم به سمت چهار راه رسالت و سپس بلوار شهید رجایی به سمت مسجد جامع را پیمودند.

در فامنین نیز مردم با پیمودن خیابان امام خميني تا بلوار شهيد بهرامي به سمت مسجد اعظم راهپیمایی کردند.

در تویسرکان و رزن نیز مردم با پیمودن مسیرهای تعیین شده در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان