اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. بهمن 1394 - 13:56   |   کد مطلب: 16414
مردم ولایتمدار همدان در 22 بهمن ماه با حضور پرشور و نشاط و وحدت‌ آمیز خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و گام‌های بلندی در مسیر اقتدار کشور برداشتند تا بدخواهان ملت بیش از پیش مایوس شوند.
از سرمای بی سابقه هوا و بارش خفیف برف تا حضور پرتعداد کاندیداها و لعن سران فتنه+تصاویر

به گزارش صبح الوند؛ راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن 94 مردم پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نیز هچون سالهای گذشته حواشی قابل توجه، داغ، خواندنی و متفاوتی داشت که بخش هایی از آن را به قلم خبرنگار صبح الوند می خوانید:

* مردم همدان با وجود سرمای شدید هوا و بارش پراکنده برف از ساعت 10 صبح با حرکت از مسیرهای شش گانه به سوی میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند.

* از همان ساعات آغازین راهپیمایی، خیابان های اطراف میدان مرکزی شهر همدان، حتی رینگ دوم و سوم شهر هم مملو از دوستداران و پیروان امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری بود.

* بازار خوش و بش و دیدار دوستان قدیمی در حاشیه راهپیمایی داغ بود.

* حضور پررنگ کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن امسال یکی از حواشی داغ و دیدنی این مراسم بود.

* مردم پس از ملحق شدن به یکدیگر به صورت متحد و منسجم در مسیر اصلی راهپیمایی 22 بهمن قرار گرفته و یکبار دیگر گام‌های بلندی در مسیر اقتدار کشور برداشتند تا بدخواهان ملت بیش از پیش مایوس شوند.

*همزمان با آغاز زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پوسترهایی از برخی کاندیداهای این انتخابات در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن پخش شد.

* در طول مسیر راهپیمایی تصاویری از سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی و دیگر شهدای همدانی مدافع حرم نصب شده بود.

* راهپیمایان همدانی با حرکت از مسیرهای خیابان شریعتی، پل سردار شهید حسن صوفی، بلوار خواجه رشید، میدان آرامگاه بوعلی، خیابان بوعلی با تجمع در میدان امام (ره) به سخنرانی سردار سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا گوش دادند.

* برخی از دانش آمزان همدانی پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده «تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود ندارد».

* حضور مسئولان ارشد استان اعم از آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، نیکبخت استاندار همدان، تعالی فرماندار، آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه همدان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان، سردار فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع)، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در بین مردم بسیار پر رنگ بود.

* خانواده‌های شهدا با همراه داشتن تصاویر شهیدان در راهپیمایی امسال جلوه‌ ویژه‌ای را به تصویر کشیدند.

* امسال جانبازان به ویژه جانبازان ویلچری، شیمیایی و قطع نخاعی با وجود مشکلات و وخامت احوال‌شان برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های شهدا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با ولایت و رهبری بیعتی دوباره بستند و این حضور در نوع خود بسیار زیبا و چشم نواز بود.

* حضور نسل سوم و چهارم انقلاب که نه دوران انقلاب و دفاع مقدس را دیده اند در کنار نسل اول و دوم انقلاب بسیار چشم گیر بود.

* عکاسان و خبرنگاران بسیاری برای پوشش خبری ویژه برنامه 22 بهمن فعالیت داشتند؛ و این افراد همیشه در صحنه رمراسم 22 بهمن را پوشش خبری و تصویری دادند.

* بیش از 20 غرفه فرهنگی، هنری، خبری، امدای و رفاهی در مسیر راهپیمایی در همدان تعبیه شده و در حال خدمات رسانی به مردم بودند.

* جمعی از جوانان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با صورت های رنگ کرده به رنگ پرچم مقدس کشورمان در این مراسم حضور یافته بودند.

* 1357 نفر از دانش آموزان همدانی هم در قالب یک گروه سرود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و سرود زیبای "سرفراز باشی میهن من" را در بین مردم اجرا کردند.

* اقلام تبلیغاتی از جمله پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، بادکنک، فرفره و... به کودکان حاضر در مراسم از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان اهدا می‌شد.

*  جوانان همدانی پلاکاردی با خود حمل می‌ کردنند که داعش را گروه دولت الحادی عصیان و شرارت معرفی می‌کرد.

* مردم دارالمومنین همدان پلاکاردهایی با مضمون «ما تا آخر ایستاده‌ایم» در دست داشتند.

* برخی از راهپیمایان پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر سران فتنه»،‌ «آمریکا حق ندارد در انتخابات ایران دخالت کند»، «مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل» را حمل می کردند.

* حاضران در راهپیمایی شعارهایی از قبیل: «22 بهمن ماه یوم الله، یوم الله»، «مرگ بر آل سعود»، «الموت‌لامریکا»، «الموت‌لاسراییل»، «مطیع امر رهبریم»، «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و... سر می دادند.

* در دست تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پرچم‌های زرد رنگ «لبیک یا خامنه‌ای» به چشم می‌خورد.

*در یوم الله 22 بهمن 94 بار دیگر مردم همیشه در صحنه همدان از مقابله با تحرکات تروریستی تکفیری‌ها و حرکت‌های آزادیخواهی و مقابله با شیطان بزرگ آمریکا و هم‌پیمانان آن در هر نقطه از جهان دفاع و حمایت کردند.

* حضور دستفروشان و فروشندگان تنقلات از دیگر حاشیه های راهپیمایی 22 بهمن امسال بود که البته با اقبال گسترده راهپیمایان نیز مواجه شده بود!

* بسیاری از حاضران در میدان مرکزی شهر همدان نیز در هنگام سخنرانی سردار صفوی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تلفن های همراه خود فیلم و عکس می گرفتند.

* راهپیمایی روز 22 بهمن امسال در همدان در شرایطی انجام شد که در ساعاتی از انجام این راهپیمایی برف می‌بارید.

* حضور زوج های جوان هم در راهپمایی امسال بسیار چشمگیر بود.

* با اعلام رسمی پایان مراسم راهپیمایی از تریبون که همزمان با نزدیکی با اذان ظهر بود، تعدادی از حاضران با حضور در مسجد جامع همدان با اقامه نماز ظهر و عصر حضور خود این مراسم پرشکوه را پایان دادند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان