اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. بهمن 1394 - 14:09   |   کد مطلب: 16415
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:
امروز ایران مرکز ثقل بیداری اسلامی است
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک پدیده مهم و بزرگ ژئوپلیتیکی در مناسبات سیاسی، قدرت و فرهنگی در مقیاس جهانی و منطقه ای و ملی بود زیرا غرب به دنبال ترویج فرهنگ لیبرال دموکراسی و اقتصاد سرمایه‎داری بود که انقلاب اسلامی با الهام از دین مبین اسلام، این نسخه را در هم پیچید.
امروز ایران مرکز ثقل بیداری اسلامی است/ دشمنان به دنبال نفوذ در دستگاه‌های سیاسی و مدیریتی کشورند/ مردم طمع شیرین عدالت اسلامی را در برنامه ششم خواهند چشید

به گزارش صبح الوند، سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم بزرگداشت 22 بهمن در همدان گفت: در ابتدای صحبتم سلام مقام معظم رهبری را به تک تک شما جوانان و زنان پیرمردها می رسانم و سلام درود خدا بر شما مردان و زنان خداجوی همدان که به همراهخ جمعیت میلیونی ایران اسلامی در یوم الله 22بهمن، هوشیاری، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می دهید.

وی ادامه داد: حماسه شما مردم در این راهپیمایی سرمایه عظیم و ظرفیت استراتژیک انقلاب اسلامی برای دفع توطئه های جدید دشمن بر ضد ملت و کشور عزیزمان ایران است.

سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم صفوی بیان کرد: خروش و شور نشاط شما در این هوای سرد همدان  در 22بهمن اصالت و حقانیت نظام و بصیرت سیاسی و غیرت دینی و ولایت مداری شما مردم عزیز همدان را نشان می دهد و پیامی است برای تمامی دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی در سراسر جهان که ملت ما بر عهد و پیمانی که با خدا و رسولش و امام(ره) و رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه ای(مدظله) و شهدا بسته است؛ وفادار است و این انقلاب اسلامی تا ظهورحضرت حجت (عج) ادامه پیدا خواهد کرد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: مردم شریف و خردمند و شجاع همدان سخنان من در دو محور خلاصه می شود که محور اول تاثیر و بازتاب انقلاب کبیر اسلامی شما مردم در تغییر و تحولات قدرت، سیاست و فرهنگ در محیط بین المللی و منطقه ای و محور دوم تهدید و آسیب های پیش روی انقلاب اسلامی است.

سردار سرلشگر رحیم صفوی افزود: ز خداوند متعال وارواح شهدا خصوصا سرلشگر شهید حسین همدانی کمک می خواهم که انچه در قلب و روحم هست بر زبانم جاری فرماید.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک پدیده مهم و بزرگ ژئوپلیتیکی در مناسبات سیاسی، قدرت و فرهنگی در مقیاس جهانی و منطقه ای و ملی بود زیرا غرب به دنبال ترویج فرهنگ لیبرال دموکراسی و اقتصاد سرمایه‎داری بود که انقلاب اسلامی با الهام از دین مبین اسلام، این نسخه را در هم پیچید.

سردار سرلشگر رحیم صفوی خاطرنشان کرد: قدرت آمریکا در چرخه نزول قرار گرفت و آمریکایی ها شکست خوردند و هم اکنون به فضل الهی، قدرت جهان اسلام در قرن حاضر بروز و ظهور کرده و همه فهمیده اند که فرهنگ نظام دموکراسی و اقتصاد سرمایه داری غرب برای نجات بشریت از فقر نیست.

وی ادامه داد: سرمایه داران اروپایی 200سال است از خون مردم آمریکا و آفریقا تغذیه می کنند و این فرهنگ اسلامی است که سران قدرتمند را دچار دگرگونی کرده و بسیاری از مراکز آزادی خواه جهان تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی تصریح کرد: امروز مرکز ثقل بیداری اسلامی و مرکر ثقل تشکیل قدرت بزرگ اسلامی در قرن حاضر، ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به ملت ها و جوامع دیگر، پیام حیات بخش استکبار ستیزی و حق طلبی را آموخته است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: رژیم صهیونیستی از پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ با ملت های عربی منطقه پیروز شد، اما آغاز شکستهای بزرگ رزیم صهیونیستی و رژیم آدمکش در جنگ ها پس از انقلاب اسلامی بود و در حقیقت شکل گیری حماسه و جهاد مقاومت مردم یمن در مقابل تجاوز ل سعود، یکی از مظاهر نفوذ فرهنگی سیاسی ایران در منطقه غرب آسیا است.

سردار سرلشگر رحیم صفوی تصریح کرد: تفکر و روح انقلاب اسلامی و استقامت شما زنان و مردان توانسته است یک پیام امید بخش نجات بخش و الهام دهنده و تغییر و تحول در مبانی قدرت بوجود بیاورد و محور مقاومت را شکل دهد.

وی بیان کرد: شما به مسائل اخیر سوریه و عراق توجه کنید؛ ائتلاف بسیار بزرگ مثل رژیم آل سعود و ترکیه با اعزام ده ها هزار تروریست تکفیری، جنگ نیابتی را راه انداخته تا زیرساخت های کشورها ی منطقه را با پول نفت عربستان، با راه دادن ترکیه به تکفیری ها و با بمباران مردم بی پناه یمن جوانانی که باید در راه آزادی فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی بایستند ویران کند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی گفت: در 5 سال گذشته 250 هزار از مردم سوریه را کشته اند اما هم اکنون با شکست مواجه شده و ائتلاف بزرگ ایران، روسیه، عراق و حزب الله لبنان به فضل الهی به سمت غلبه و پیروزی بر تکفیری های تروریست در سوریه و عراق به سر می برد.

وی اظهار کرد: این به نفع مردم منطقه است و این قدرت و نفوذ از منطقه خارج شده و تا اندازه ای نفوذ جمهوری اسلامی به جهان ثابت شده است.

دستیار ارشد و مشاور عالی فرمانده کل قوا  در بخش دوم سخنانش با اشاره به تهدیدها و آسیب های پیش روی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نتوانسته اند از طریق تحریم ملت ایران را وادار به تسلیم کرده و هم اکنون توطئه جدیدی راه انداخته اند و آن، نفوذ در نهادهای تصمیم‎ساز و تصمیم‎گیر جامعه است و مقام معظم رهبری بارها خطر نفوذ را گوشزد کرده‎اند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی افزود: اگر دستگاه‌های سیاسی و مدیریتی کشوری تحت تاثیر دشمنان و مستکبران قرار گیرد، در آن شرایط تصمیمات این کشور تحت شعاع نظرات دشمنان قرار خواهد گرفت که این بسیار خطرناک است.

وی از تلاش دشمن برای ناامید کردن نیروهای انقلابی و ارزشی در کشور سخن به میان آورد و گفت: آنها به دنبال خسته کردن نیروهای مخلص و انقلابی هستند و در این راه سرمایه‎گذاری‎های زیادی انجام می‎دهند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دشمن می‎خواهند شرایط را طوری القا کند که ما اقتصاد سرمایه‎داری غرب و فرهنگ آن را بپذیریم، خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف در بین مسئولان و یا انشقاق در بین مردم و مسئولان از دیگر ترفندهای دشمن است که باید نسبت به این دسیسه‎ها هوشیار باشیم.

سردار سرلشگر رحیم صفوی آمریکا را دشمن اول ملت ایران دانست و ادامه داد: دست آمریکا به خون فرزندان این مرز و بوم آغشته شده و برای دستیابی به اهداف خود هنوز نیز با استفاده از رژیم آل سعود در حال کشتار شیعیان و مسلمانان است.

وی، بهره‎گیری نکردن از ظرفیت‎ها و داشته‎های کشور برای حل مشکلات اقتصادی را یکی از آفت‎ها و آسیب‏‎ها عنوان کرد و گفت: مدیران لایق باید از ظرفیت جوانان کشور استفاده کرده و از آنها برای توسعه و پیشرفت جامعه بهره بگیرند.

سردار سرلشگر رحیم صفوی با بیان اینکه دشمن در پی نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در باورهای انقلابی مردم به ویژه جوانان است، اظهار کرد: به طور حتم با روحیه انقلابی می‎توان بر تمام مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه ایران باید از ظرفیت بازار 20 میلیارد دلاری عراق برای صادرات کالا استفاده کند، خاطرنشان کرد: بازار عراق در حال حاضر به تمام محصولات ایران نیاز دارد پس باید از این ظرفیت برای توسعه صادرات بهره برد.

سردار سرلشگر رحیم صفوی تصریح کرد: آینده ایران به فضل الهی و همت دولتمردان انقلابی و حضور حماسی مردم در حماسه 7 اسفند در برنامه ششم کشور روشن است و با بهره گیری از فرهنگ و دسترسی به علوم و فناوری جدید تبدیل به یک کشور قدرتمند، آباد، امن و مقتدر خواهد شد.

وی اعلام کرد: وعده الهی سرانجام محقق شده و ملت صبور ایران، طمع شیرین عدالت اسلامی را خواهد چشید و الگویی برای سایر امت اسلامی خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان