اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1394 - 14:48   |   کد مطلب: 16495
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه انتخابات 7 اسفند ماه نخستین انتخاباتی است که در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته است.
مهم‌ترین شاخصه انتخابات امانت‌داری در آرای مردم/ملت ایران، 7 اسفند، 22 بهمن دیگری را رقم می زنند

به گزارش صبح الوند به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، محمدابراهیم الهی‌تبار در جلسه ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه بر درستی مسیر حرکت نظام اسلامی تأکید کردند و تداوم مسیر عزتمندی و افتخار را فریاد زدند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با تقدیر از مردم استان اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ستاد انتخابات باید شرایط حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و تکرار حماسه 22 بهمن را فراهم آورند.

وی با بیان اینکه انتخابات 7 اسفند ماه نخستین انتخاباتی است که در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود، افزود: دولت تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته است.

الهی‌تبار تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع در انتخابات برای دولت، امانت‌داری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و در این زمینه وزارت کشور و استانداری‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه تکریم رأی‌دهندگان که از سوی کمیته فرهنگی ستاد تهیه و به فرمانداری‌ها ارسال شده، برنامه نو و خوبی است و لازم است این برنامه مورد توجه باشد و در شعب اجرا و بازتاب آن به ستاد ارائه شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با یادآوری آغاز تبلیغات داوطلبان مجلس خبرگان استان ادامه داد: چگونگی تبلیغات در کمیسیون تبلیغات مجلس خبرگان استان با حضور استاندار، رئیس هیئت نظارت، رئیس کل دادگستری و مدیرکل صدا و سیمای استان، مشخص و به داوطلبان ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب برای انتخابات با حضور گسترده مردم از تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است و باید از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها استفاده شود تا این فضا در استان ایجاد شود.

در این جلسه روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان به ارائه گزارش اقدامات پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان