اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. اسفند 1394 - 11:26   |   کد مطلب: 16728
استاندار همدان گفت: بايد تمامي برنامه و اقدامات در راستاي حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي باشد.
تمامي برنامه ها براي حضور حداکثري مردم در پای صندوق های رای باشد

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت در ستاد انتخابات استان همدان تاکيد کرد: بايد از هر نوع عمل و رفتاري که منجر به دلسردي مردم شود پرهيز کرد.

وي با تقدير از فعاليت هاي مثبت و موثر اعضاي ستاد انتخابات ابراز اميدواري کرد: ماحصل اين تلاشها حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي و نتيجه اي باشد که در پيشرفت و توسعه استان تاثير بگذارد.

وي افزود: با توجه به تلاش و اهتمام ستاد انتخابات استان اميد مي رود اين رويه زمينه اي براي افزايش مشارکت و توجه و علاقمندي مردم به سرنوشتشان و حمايت از نظام اسلامي باشد.

استاندار همدان بيان کرد: هم اينک ايران به کانون توجه جهان تبديل شده و همه دنيا چگونگي برگزاري انتخابات در ايران را رصد مي کنند.

نيکبخت اضافه کرد: لذا ملت ايران بويژه مردم متمدن ، فهيم و تاريخ ساز همدان همانند ديگر مناسبت هاي ملي مذهبي بايد حضور پرشوري در پاي صندوق هاي راي داشته باشند.

وي بيان کرد: حضور حداکثري مردم در انتخابات پيش رو مي تواند عظمت، بزررگي ، اتحاد و انسجام ملت ايران را به نمايش بگذارد.

استاندار همدان معتقد است صندوق آرا يکي از محلهايي است که انسان مي تواند ابراز عقيده کرده و اراده و تصميم خود را نشان دهد.

وي افزود: آرايي که در صندوق قرار مي گيرد نشان مي دهد اراده، تصميم و خواسته مردم چيست و ما موظف هستيم سلامت و امنيت کامل انتخابات را براي حضور مردم در پاي صندوق هاي راي و انتخاب آزادانه فراهم کنيم.

نيکبخت افزود: انتخابات مکان بيان اراده مردم و بروز سلايق مختلف است بنابراين مجريان انتخابات بايد شرايط حضور و ابراز عقيده مردم را فراهم کنند.

وي نقش خبرنگاران و رسانه ها براي حضور حداکثري مردم در انتخابات را بسيار مثبت، اثربخش و با اهميت دانست و از اهتمام اين مجموعه در اين زمينه تقدير و تشکر کرد.

وي تاکيد کرد: نام هر نامزدي از صندوق انتخابات خارج شود براي ما تفاوتي ندارد بلکه دغدغه اصلي رهبري فر زانه انقلاب، رئيس جمهوري و خواست مردم برگزاري انتخابات در فضاي توام با آرامش است.

وي گفت: هماهنگي مناسبي بين هيات هاي نظارت و اجرايي شکل گرفته که اميد مي رود نتيجه آن مشارکت حداکثري مردم در انتخابات باشد.

استان همدان با يک ميليون و 760 هزار نفر جمعيت، 9 شهرستان و هفت حوزه انتخابيه داراي 9 کرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است.

دهمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبري همزمان در هفتم اسفندماه سالجاري برگزار مي شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان