اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. اسفند 1394 - 0:03   |   کد مطلب: 16710
استاندار همدان در پيام دعوت از مردم استان براي مشارکت حداکثري در انتخابات:
اکنون نوبت شما مردم ولايتمدار و مجاهد برای خلق حماسه ای ماندگار است
استاندار همدان در پيامي مردم استان را به مشارکت در انتخابات پيش رو و فراهم کردن شرايط پايداري ملت ايران با سرمايه گذاري عظيم ملت در انتخابات، دعوت کرد.
اکنون نوبت شما مردم ولايتمدار و مجاهد برای خلق حماسه ای ماندگار است

به گزارش صبح الوند به نقل از کميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان، محمد ناصر نيکبخت در اين پيام، آورده است: ما به تکليف عمل کرده وباز هم عمل خواهيم کرد و اکنون نوبت شما مردم ولايتمدار و مجاهد استان است تا با حضور پر شور در پاي صندوق هاي راي، شرايط پايداري ملت ايران را با سرمايه گذاري عظيم ملت در انتخابات، فراهم کنيد.

متن کامل پيام استاندار همدان، بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحمن

در آستانه دوانتخابات مهم وسرنوشت ساز مجالس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي،با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري و تاکيدات رياست محترم جمهوري، تکليف داشتيم شرايط انتخاباتي پرشور، سالم ، امن و در کمال امانتداري را فراهم کنيم تا مردم عزيز بتوانند نمايندگان خود را آزادانه انتخاب کنند.

بر همين اساس ستاد انتخابات کشورو استان در همکاري با شوراي نگهبان و هيات هاي نظارت تمام تلاش خودرا براي اداي اين تکليف به کار گرفته و توانستند اين شرايط را تا حد امکان فراهم کنند.

ما به تکليف عمل کرده وباز هم عمل خواهيم کرد و اکنون نوبت شما مردم ولايتمدار و مجاهد استان است تا با حضور پر شور در پاي صندوق هاي راي، شرايط پايداري ملت ايران را با سرمايه گذاري عظيم ملت در انتخابات، فراهم کنيد.

اينجانب ضمن ارج نهادن به تلاش هاي دست اندرکاران انتخابات استان ، اعم از ستاد انتخابات ، هيات نظارت ، هيات بازرسي ، داوطلباني که به قصد قربت وارد فضاي رقابت انتخاباتي شدند و کساني که در اين مدت شور انتخاباتي را براي برگزاري انتخاباتي همگاني ، صحيح و آزاد فراهم کردند، از اقشار مختلف  مردم استان که به حماسه سازي معروف هستند دعوت مي کنم با حضور حداکثري و مشارکت يکپارچه  در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي ضمن حمايت از تفکر مردمسالاري ديني ، حماسه اي ديگر را در تاريخ پر افتخار استان ثبت نمايند.

وعده ما جمعه 7 اسفندماه در پاي صندوق هاي اخذ راي

والسلام عليکم و رحمت الله و برکاته

محمد ناصر نيکبخت

استاندار همدان

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان