اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1394 - 10:22   |   کد مطلب: 16756
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: یک‌ هزار و 261 شعبه اخذ رأی در سطح استان پیش‌بینی شده است.
انصراف 61 کاندیدا در همدان/72 هزار رای اولی در همدان/پیش بینی 1261 شعبه اخذ رای در سطح استان

به گزارش صبح الوند، محمدابراهیم الهی تبار در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: از ساعات اولیه بامداد امروز اعزام صندوق ها اخذ رای به حوزه های رای گیری آعاز شد ه است.

وی گفت: یک‌ هزار و 261 شعبه اخذ رأی در سطح استان پیش‌بینی شده است.

الهی تبار اظهار کرد: بیش از 20 هزار نفر در بحث اجرا، نظارت، امنیت و بازرسی امروز صندوق‌های اخذ رأی را همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۱۵۱ کاندیدا در رقابت نمایندگی حوزه‌های انتخابیه استان حضور دارند، افزود: ۷۲ هزار رأی اولی در استان همدان وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت:  تعداد منصرفان کاندیداها تا پایان شب گذشته به 68 نفر افزایش یافت.

وی اظهار کرد: تعداد کاندیداهای در همدان و فامنین به 42 نفر، در ملایر به 42 نفر، در نهاوند 113 نفر، در تویسرکان به 9 نفر، بهار و کبودراهنگ 24 نفر، رزن 13 نفر و در اسدآباد به 8 نفر کاهش یافت.

الهی تبار با تأکید بر اینکه برابر آخرین آمار سازمان ثبت احوال استان همدان تعداد رأی اولی‌های استان همدان 72 هزار نفر است، افزود: کسانی که به محل شعب اخذ رأی مراجعه می‌کنند، باید شناسنامه و کد ملی را به همراه داشته باشند.

 وی گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده کسانی که کد ملی همراه ندارند، اطلاعات آنها از شناسنامه به سامانه داده می‌شود و در غیر این صورت از طریق شماره 1520 که ثبت احوال در اختیار گذاشته، کد ملی آنها در اختیار شعب قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: یک میلیون و 665 هزار تعرفه در اختیار استان قرار گرفته و در سطح شهرستان‌ها توزیع شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان