اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 13:42   |   کد مطلب: 17018
مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری همدان خبر داد
کاشت 20 هزار اصله درخت در سطح کلان شهر همدان
مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری همدان از کاشت بیش از 20 هزار اصله درخت در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: هشت المان با طرح گل در هشت نقطه شهر همدان نصب می‌شود.
کاشت 20 هزار اصله درخت در سطح شهر همدان

به گزارش صبح الوند، معراج عاشورلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از آمادگی سازمان فضای سبز برای ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: با فضاسازی که در سطح شهر همدان انجام می‌شود، همدان در نوروز 95 مهیای پذیرایی از مسافران می‌شود.

وی از آماده‌سازی بستر کاشت گل‌های فصلی و دائمی در همدان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 300 هزار متر مربع فضا برای کاشت گل‌‌های فصلی و دائمی ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری همدان تصریح کرد: 40 آب‌نمای سطح شهر همدان به مساحت 7 هزار و 500 متر مربع راه‌اندازی و رنگ‌آمیزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خرید گل‌های فصلی بهاره، بازدید میدانی از محل‌های تولید گل و گیاه استان‌های اصفهان، تهران و البرز صورت گرفته تا بتوان تنوع و کیفیت را نیز در فضای سبز مد نظر داشت.

عاشورلو با بیان اینکه رفاه مسافران در ایام نوروز نیز مد نظر سازمان است، بیان کرد: رنگ‌آمیزی تمام سرویس‌های بهداشتی و راه‌اندازی دو سرویس بهداشتی سیار در مناطق 3 و 4 نیز پیش‌بینی شده است.

وی به طراحی، تهیه و نصب هشت المان با طرح گل خبر داد و افزود: این المان‌ها در هشت نقطه شهر همدان نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری همدان از کاشت بیش از 20 هزار اصله درخت در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: نظارت کارشناسان در مدت اجرای طرح بهاره از 15 اسفندماه تا 14 فروردین ماه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه 16 تانکر حمل آب در سطح شهر برای آبیاری فضای سبز فعال است، بیان کرد: توزیع بیش از 10 هزار کیسه زباله به شهروندان در روز 13 فروردین با مشارکت سازمان مدیریت بازیافت و پسماند در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان