اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 8:40   |   کد مطلب: 17497
حرکت ایستایی دولت در رونق اقتصادی و خروج از رکود
کارخانه‌ای: دولت رفع تمام مشکلات کشور را به برجام گره زده است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت ایستایی دولت در ایجاد رونق اقتصادی و خروج از رکود گفت: دولت در طول مدت فعال خود همه نگاه‌ها را متوجه برجام کرده و رفع تمام مشکلات کشور را به برجام گره زده است.

به گزارش صبح الوند ابراهیم کارخانه‌ای در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: نامگذاری سال براساس شرایط امروز ما است که به صورت کارشناسانه و هوشمندانه توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است.

وی بیان کرد: برای سومین سال متوالی است که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است اما تاکنون دولت در ارتباط با این سیاست‌ها صحبت کرده و اقدامات روی کاغذ باقی مانده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال وقت آن رسیده که دولت حاصل برنامه‌های اقتصادی خود را از روی کاغذ در زندگی مردم عملیاتی کند.

کارخانه‌ای تصریح کرد: زمانی که برنامه‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عملی شود، شاهد رونق اقتصادی، رفع رکود و جلوگیری از گرانی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در ظرف مدتی که روی کار آمده نتوانسته در راستای خروج از رکود قدم‌های اساسی بردارد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در طول مدت فعال خود همه نگاه‌ها را متوجه برجام و خارج از کشور کرده است و تمام برنامه‌های و مشکلات کشور را به برجام گره زده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت در حدود 3 سال اخیر از این فرصت‌ها با وجود فشارهای موجود می‌توانست برنامه‌های اساسی با نگاه به درون و امید به خارج کشور طراحی و عملیاتی کند امام انجام نشد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های بی‎هدف دولت به رکود دامن زد، افزود: مدیران کشور به توانمندی داخلی، استعدادهای درونی و پایه‌های اقتصادی براساس مزیت درونی کشور توجه نکردند تا کشور مستحکم شود.

کارخانه‌ای بیان کرد: دولت یازدهم در زمینه رونق اقتصادی و خروج از رکود تاکنون حرکت ایستایی داشته است و رفع تمام مشکلات کشور را به برجام گره زده است.

وی گفت: آمریکایی‌ها در بدخدعه بودن و بد عهدی سابقه طولانی دارند و شاهد هستیم در حال حاضر نیز محکمات تحریم‌ها با قوت ادامه دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود توافق اما معاملات بانکی انجام نمی‌گیرد و آمریکا شرایطی را برای دیگر کشورها فراهم کرده که سرمایه‌گذاران و بانک‌های خارجی جرأت برقراری ارتباط با ایران را ندارند.

وی با بیان اینکه داروهای ایرانی با احکام فرمایشی بلوکه می‌شود، اظهار داشت: امریکا فضای اقتصادی ناامنی را در مبادلات اقتصادی کشورهای دیگر با ایران ایجاد کرده است و امریکائی‌ها به تعهدات کاغذی هم عمل نکردند.

کارخانه‌ای تأکید کرد: دولت تا زمانی که تمام توانمندی‌های داخلی را بسیج نکند و به اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نپردازند، نمی‎تواند شرایط اقتصادی کشور را مدیریت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان