اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1395 - 20:09   |   کد مطلب: 17793
معاون سياسي اجتماعي فرماندار همدان
رسانه ها در تبلیغ سواد آموزی به جامعه هدف کوشا باشند
معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان همدان در اولين جلسه شوراي نهضت سواد آموزي گفت : رسانه ها نقش موثر خود در تبليغ سواد آموزي به جامعه هدف را در برنامه کاري خود قرار دهند تا اين نهضت منحصر به شعار در روزي خاص نباشد

به گزارش صبح الوند، مجاهد بني عامريان گفت : نهضت سواد آموزي با اشاعه علم و ايمان ، رشدو توسعه استان و يک جامعه را در پي دارد .

معاون سياسي اجتماعي فرماندار همدان گفت: نهضت سواد آموزي آموزش پرورش نسبت به اخذ آمار بي سوادان ثبت شده از اداره ثبت احوال شهرستان اقدام کرده تا بتوان با برنامه براي باسوادي جامعه هدف گام برداشت .

وي بيان داشت : مرکز بهداشت شهرستان همدان از درگاه خانه هاي بهداشت روستايي بي سوادان را شناسايي و به اين شورا معرفي کنند .

وي خواستار شد : صداوسيماي مرکز همدان در قالب برنامه هاي سيما ، صدا و خبر بيسوادان را از محدوديت هاي قانوني ايجاد شده براي ارايه خدمات گوناگون مطلع کنند.

بني عامريان افزود : بخشدارهاي مرکزي و شرا ، شهرهاي جورقان ، مريانج نسبت به پايش بي سوادان حوزه کاري خود اقدام و اعلام آن به اين شوراي کاري را در اولويت کاري قرار دهند .

معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان همدان از عملکرد خوب سازمان زندان ها در ايجاد فضاي آموزش خواندن و نوشتن براي زندانيان بي سواد تقدير کرد و افزود : زندان فرصت خوبي براي آموزش به بخشي از بي سوادان است .

وي در پايان از رسانه ها خواست تا با نقش موثر خود تبليغ سواد آموزي به جامعه هدف را در برنامه کاري خود قرار دهند تا اين نهضت منحصر به شعار در روزي خاص نباشد .

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان