اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. خرداد 1395 - 11:34   |   کد مطلب: 18315
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: تحقق فرهنگ ایثار و شهادت با ادامه راه بنیان گذار انقلاب ممکن می شود.

به گزارش صبح الوند، محمد قدیمی در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با بیان اینکه 14 و 15 خرداد جزء مناسبت‌های ملی و مذهبی است، گفت: تحقق فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق فرهنگ ناب اسلامی با ادامه راه امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میسر خواهد شد.

قدیمی با بیان اینکه شهرداری به عنوان فعال‌ترین نهاد مردمی نسبت به برگزاری هرچه مطلوبتر مراسم سالگرد عروج رهبرکبیر انقلاب اقدام خواهد کرد، افزود: مناطق چهارگانه شهرداری نسبت به فضاسازی و تزئینات سطح شهر و ادارات اقدام خواهند کرد.

وی در خصوص برنامه‌های ویژه مربوط به چهاردهم خرداد اظهار کرد: اعزام کاروان به مرقد حضرت امام(ره)، برپایی دسته عزاداران بسیجیان 14 خرداد و همچنین مراسم ویژه رحلت و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف سطح شهر از جمله برنامه‌هایی است که توسط شهرداری، معاونت فرهنگی شهرداری و سازمان‌های وابسته برگزار خواهد شد.

قدیمی با بیان اینکه 10 ایستگاه صلواتی نیز برای پذیرایی از شهروندان و عزاداران در سطح شهر در نظر گرفته شده بیان کرد: مقرر شده هریک از ایستگاه‌های صلواتی به نام یکی از شهدای مدافع حرم مزین شود.

وی همچنین بیان کرد: برای رفاه شهروندان و برقراری ایمنی و امنیت با هریک از سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و آتش‌نشانی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

زارعی، مدیر دفتر مطالعات و پژوهش شهرداری همدان نیز اظهار کرد: برای حضور حداکثری مردم برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که ارزش‌ها و جایگاه امام (ره) برای عموم مشهود باشد.

حسین خانجانی، مدیر خدمات شهری شهرداری همدان نیز از برگزاری مراسم زیارت عاشورا توسط پایگاه بسیج شهرداری خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان