اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. مرداد 1395 - 15:52   |   کد مطلب: 19115
امام جمعه همدان گفت: آل سعود با کمک کشورهای غربی منجر به کشتار صدها نفر در یمن شده است ولی با پرداخت پول به مزدوران نامش همچنان مدافع حقوق بشر است .

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی  در خطبه های نماز جمعه همدان ضمن تسلیت سالروز  شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: مکتب امام جعفر صادق (ع) مملو از نور است و مذهب امامیه به نام این امام نامگذاری شده است .

 

امام جمعه همدان  با بیان اینکه تمامی امامان ما به دلیل حکومتهای طاغوتی عصر خود فرصت تبلیغاتی نداشتنداظهار کرد: امام صادق (ع) ۴ هزار شاگرد تربیت کرد.

 

وی تصریح کرد: در عصر حاضر باید با الگو گرفتن از مکتب امام جعفر صادق(ع) هر کس در محدوده کاری خود  شاگرد تربیت کند.

 

آیت الله طه محمدی حلقه های صالحین نونهالان  را گامی موثر در جهت تربیت شاگردان صالح دانست و اظهار کرد:  باید معارف نورانی اسلام را به مردم شناساند زیرا بزرگترین خدمت به بشریت و مسلمین تربیت یک طلبه صالح است.

 

وی با اشاره به اینکه سکاندار انقلاب یک طلبه ساده است گفت: گر به اندازه کوه الوند ذخیره طلا داشتم همه را برای تربیت طلبه های جامع الاطراف هزینه می کردم، زیرا  نجات دین در تربیت طلبه ها است.

 

امام جمعه همدان در ادامه به بیان حیله های دشمنان برای تضعیف حوزه های علمیه پرداخت و اظهار کرد: گاهی اوقات ما متوجه این حیله نمی شویم و به کمک دشمن می رویم.

 

وی خواستارشناساندن جایگاه امامت به مردم شد و بیان کرد: وقتی مردم امام را بشناسند معرفت یافته و به طور ناخودآگاه رفتار انسان نسبت به زکات و دین تغییر می کند.

 

آیت الله طه محمدی در ادامه خطبه های خود به روز اهدای عضو اشاره کرد و این امر را اقدامی انسان دوستانه دانست که هر دو طرف از آن سود می برند.

 

وی همچنین به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: ایران هر چه دارد به برکت وجود حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است  و باید برنامه هایی در خور شان این دو بزرگوار برگزار شود.

 

امام جمعه همدان تصریح کرد: باید نام روز ولادت حضرت معصومه (س) را به نام روز «دختران فضیلت» تغییر نام دهد.

 

وی در بخش دیگر ازسخنان خود ایران اسلامی را  به برکت مکتب اسلام یک کشور  مدافع حقوق بشر دانست  و افزود:  برای تحقق حقوق بشر انسانها باید به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.

 

آیت الله طه محمدی با اشاره به اینکه حقوق بشر فقط در ایران رعایت می شود  تصریح کرد: این در حالی است که ایران بارها به نقض حقوق بشر محکوم شده است.

 

وی به بیان جنایت های آل سعود در منطقه پرداخت و اظهار کرد: با وجود آنکه رژیم آل سعود با کمک برخی دولتهای فاسد عربی منطقه در یمن و کشورهای منطقه صدها نفر را به خاک و خون کشیده است ولی باز با پرداخت پول نام آن  کشور مدافع حقوق بشر می باشد.

 

امام جمعه همدان در پایان با اشاره ورود پیکر هفت شهید والا مقام تازه تفحص شده به همدان، از مردم خواست همچون گذشته با شکوه وعظمت  در مراسم  تشییع و خاکسپاری این شهیدان شرکت کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان