اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. مرداد 1395 - 16:42   |   کد مطلب: 19133
نماینده ولی فقیه در همدان خواستار شد:
مظاهر بدحجابی از همدان حذف شود
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه شهدا برای احیای دین و برداشتن مظاهر فساد رفتند گفت: مظاهر بدحجابی ازسطح جامعه باید از بین برداشته شود.

به گزارش صبح الوند، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی  در  مراسم تشییع پیکر هفت شهید والامقام دوران دفاع مقدس ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت صادق(ع) اظهار کرد: دین مبین اسلام و مکتب حیات‎بخش تشیع مدیون امام جعفر صادق(ع) است و باید راه اسلام و مکتب تشیع را پیمود و در این راه با بصیرت و جهاد وارد کار شد.

 

نماینده ولی فقیه در همدان شهدا را پیرو راستین امام صادق(ع) دانست و ضمن محکومیت اقدامات آل سعود افزود: امسال به سبب خباثت آل سعود، امام صادق(ع) زائر ندارد.

 

وی اظهار کرد: درست است که امروز به خاطر عواطف خود در این مراسم حضور پیدا کردیم ولی باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم که چرا امام صادق(ع) مظلومانه به شهادت رسیدو برای چه این شهدا به شهادت رسیدند.

 

محمدی با ابراز نگرانی از وضعیت حجاب در همدان گفت: نباید رونق گردشگری در همدان باعث بی‌توجهی به حجاب شود.

 

وی  تصریح کرد: مسؤولان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند زیرا شهدا برای دفاع از دین و صیانت از عفاف و حجاب رفتند.

 

نماینده ولی فقیه در همدان  خواستار احیا شدن امر به معروف ونهی از منکر در جامعه شد و بیان کرد: باید به احیای این امر پرداخت زیرا دشمنان هزاران نقشه شوم و خطرناک برای جوانان و این ملت کشیده‌اند که باید مراقب بود.

 

وی در پایان با تاکید مجدد بر رسیدگی بر وضع بد حجابی زنان در جامعه این را مشکل بزرگی برای شهر دارالمومنین همدان دانست و گفت: اگر به این موضوع رسیدگی نکنید فردای قیامت  باید جواب دهید

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان