اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مرداد 1395 - 12:03   |   کد مطلب: 19299
رییس پلیس فتا همدان خبر داد:
مزاحم مجازی نوامیس دستگیر شد
رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: فردی که از طریق شبکه های اجتماعی برای دختران دبیرستانی ایجاد مزاحمت می کردتوسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اکبر امینی  در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، ؛ با اعلام خبر دستگیری مزاحم شبکه های اجتماعی موبایلی در همدان گفت: در پی شکایت نماینده آموزش و پرورش و شکایت دو تن از دختران دبیرستانی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی ، توهین و افترا در فضای مجازی ، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع را داشته که شناسایی عامل یا عاملین مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی فرمود:در تحقیقات اولیه مشخص گردید فردی با استفاده از عکس های شخصی  شاکیان صفحه ای طراحی کرده و با استفاده از برنامه های کامپیوتری بر روی تصاویر جملات توهین آمیز نوشته است و در حال سوء استفاده از آن می باشد.

وی تصریح کرد:کارشناسان ما با انجام اقدامات فنی و بکار گیری شگرد های پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نامبرده را دستگیر و تمامی دستگاه های دیجیتال وی را جهت بررسی های فنی جمع آوری کردند.

سرهنگ امینی اضهار کرد: متهم که سابقا برای دختران دبیرستانی ایجاد مزاحمت می کرد دستگیر و در بازجویی های فنی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد: من از سر لج بازی عکس های ایشان را با جملات توهین آمیز طراحی نمودم و  تنها هدفم سرگرمی بوده است .

رئیس پلیس فتا همدان در انتها از هموطنان عزیز خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس  WWW.Cyderpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری ، لینک ثبت گزارش های مردمی و یا با شماره تلفن 2182674 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان