اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1395 - 10:47   |   کد مطلب: 19543
فردي که از طريق ايميل اقدام به نشر اکاذيب بر عليه رئيس خود کرده بود، توسط کارشناسان پليس فضاي توليد و تبادل انتظامي استان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش صبح الوند، رئيس پليس توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان با اعلام اين خبر، گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر نشر اکاذیبی بر علیه اش، به پليس فتا مراجعه و خواستار رسيدگي به موضوع را داشت که شناسايي عامل مزاحمت در دستور کار پليس قرار گرفت.

 

وی افزود: شاکی در اظهاراتش به پلیس عنوان کرد که مديربازرگاني یک شرکت است که مدتی پیش شخص یا اشخاصی از طریق ايميل اکاذیبی مبنی بر کلاهبرداری  به وی نسبت داده و موجب تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه کاري اش در شهر شده است.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فني و بکار گيري شگرد هاي خاص پليسي، مجرم شناسايي و پس از اخذ دستور مقام قضايي متهم دستگير شد.

 

اميني اظهار کرد: متهم که از کارکنان اخراجي شاکي بوده در بازجويي هاي فني به بزه انتسابي اقرار و عنوان کرد که من اين کار را فقط برای انتقام به دلیل اخراج از شرکت انجام داده و  هدف ديگري نداشتم.

 

رئيس پليس توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان همدان ضمن بيان اين مطلب که؛ متهم براي سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هر گونه مشکل در فضاي مجازي  با شماره تلفن 2182674 در تماس باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان