اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. مرداد 1395 - 11:17   |   کد مطلب: 19548
رئیس پلیس فتا همدان گفت: عامل برداشت غیرمجاز 300میلیون ریالی توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اکبر امینی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، با اعلام خبر دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی گفت:  با مراجعه شهروند همدانی و در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیر مجاز 300میلیون ریالی از حساب وی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

رییس پلیس فتا همدان افزود: با انجام اقدامات فنی و بکار گیری شگرد های خاص پلیسی، فرد با هویت معلوم شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر شد.

 

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم که از همکاران شاکی بود در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای  صراحتا به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد: من چند سال پیش در یک آژانس مسافراتی با شاکی مشغول به کار بودم و ایشان چند مرحله کارت عابر بانک اش را به همراه رمز اول جهت برداشت وجه نقد و انتقال پول در اختیار من گذاشته اند  و من اقدام به فعال سازی رمز دوم نموده و چندین مرحله خرید اینترنتی به مبلغ ده میلیون ریالی  کردم   و هدفم کسب پول بوده است.

 

رئیس پلیس فتا همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد که اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به صورت دوره ی اقدام به تغییر رمزهای خود کنند و در صورت مواجهه با موارد مشابه آن را با شماره تلفن 2182674 در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان