اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. شهريور 1395 - 13:45   |   کد مطلب: 19840
فردی که از طریق شبکه اجتماعی برای دوست خود ایجادمزاحمت کرده بود توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ امینی در تشریح این خبر گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی و با در دست داشتن مرجوعه ای قضایی مبنی برمزاحمت اينترنتي در شبکه های اجتماعی، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع را داشته که شناسایی عامل مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان افزود در تحقیقات اولیه شاکی اظهار داشت: حدودا يکماه پيش شخصي با مزاحمت درشبکه اجتماعی باعث اذيت اينجانب شدکه مساله باصحبت هاي مادرم باشخصي خاطي رفع کردم ولي بيش ازيک ماه همان شخص عکس من رادرشبکه اجتماعی دیگری پخش کردوباعث اذيت وآزاراينجانب ودر حال حاضر صفحه فعال و  از آن سوءاستفاده می کنند.

این مقام انتظامی فرمود:با انجام اقدامات فنی و بکار گیری شگرد های خاص پلیسی، مجرم شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نهایتاً متهم دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم که از دوستان نزدیک شاکی بوده در بازجویی های فنی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد: من این کار را فقط بخاطر حسادتی که نسبت به ایشان داشتم انجام دادم و هدفم از بین بردن محبوبیت ایشان نزد سایر دوستانم بود.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیان این مطلب که متهم برای انجام مراحل قانونی به دادسرای فرستاده شد از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضای مجازی  با شماره تلفن 2182674 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان