اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مهر 1395 - 0:20   |   کد مطلب: 20451
دبیر چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواره در مسیر آزمون و خطا به پایگاه فیلمسازان مستقل دنیا تبدیل شده است و امسال علاوه بر هنرمندان کشورمان از 29 کشور در آن مشارکت داشتند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، محمد خزاعی جمعه شب در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت در سالن اصلی برج میلاد اظهار داشت: میزبانی در این مراسم از نرگس خان زاده دختر شهید مدافع حرم که به نمایندگی از تمام دختران سوریه، یمن، عراق و فلسطین در نخستین روز مهر بدون حضور پدر به مدرسه رفتند، موجب افتخار است.
وی افزود: امسال در این جشنواره علاوه بر هنرمندانی از ایران، 29 کشور جهان نیز در آن مشارکت داشتند که موجب خشنودی است و این هنرمندان پس از اتمام جشواره، از مسئولان کشور انتظار دارند که مورد حمایت قرار گیرند.
دبیر چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت اضافه کرد: امید است با توجه و حمایت مسئولان دلسوز، وضعیت اکران و حمایت از فیلم ها با موضوع انقلاب بیشتر شود.
خزاعی خاطرنشان کرد: مبلغ 200 میلیون ریال به چهار فیلم 'پری دریایی'، 'ع.ش.ق'، 'هیهات' و 'اروند' اهدا خواهد شد تا بهتر فیلم خود را اکران کنند.
وی گفت: رویش های خوبی در نسل جوان سینمای انقلاب اتفاق افتاده و مطمئن باشید که آینده از آن ماست .
به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور سرداران عزیز جعفری، نقدی، مهدی چمران و محمد خزاعی از 'عبدالمالک الحوثی' رهبر انصارالله یمن به عنوان چهره مقاومت سال 2016 تقدیر شد.
عبدالله مروانی به نمایندگی از الحوثی نشان مقاومت را دریافت کرد و در جملاتی کوتاه گفت: ایمان دارم که نقش فیلم های مقاومت در نشان دادن حقیقت به مردم دنیا بسیار با اهمیت است و از مردم ایران و این جشنواره به خاطر توجه به مردم یمن تشکر کرد.
چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت از دوم تا نهم مهر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان