اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آبان 1395 - 8:08   |   کد مطلب: 20977
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأیید بر اینکه تغییر مدیریت فرودگاه همدان به موضوع اختلاس بستگی دارد، گفت: دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی در حال بررسی موضوع اختلاس در فرودگاه هستند.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص انتشار اخباری از وقوع اختلاس در فرودگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی در حال بررسی موضوع اختلاس در فرودگاه هستند تا زمانی که به نتیجه نرسند نمی‌توانیم مطلبی را مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه قطعاً مشکلاتی در فرودگاه همدان و فرودگاه‌های کشور وجود دارد، افزود: تمام فرودگاه‌های کشور خصوصاً بخش عمرانی زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی هستند و این مجموعه در حال انجام کارهای تحقیقاتی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأیید اینکه تغییر مدیریت فرودگاه همدان به موضوع اختلاس بستگی دارد، تصریح کرد: به مدیر فرودگاه همدان گفته شد، برود و سرپرست جایگزین شد که قطعاً این موضوع به اختلاس مرتبط است.

وی در خصوص توضیحاتی که قرار بود طی گزارشی در خصوص همین موضوع اعلام کند، خاطرنشان کرد: اجازه دهید هیأت‌های نظارتی به نتایجی برسند و کارهای تحقیقاتی خود را انجام دهند، سپس اقدام به ارائه این گزارش کنم.

خجسته با ابراز تأسف از قصور دستگاه‌های نظارتی در فرودگاه‌ها و برخی ادارات اضافه کرد: چرا نباید بدانند چه اتفاقی در آنجا می‌افتد؟ قطعاً آنها از این موضوع اطلاع داشتند و این موضوع باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مجلس باید قدرتمند در این زمینه ورود پیدا کند تا دستگاه‌های نظارتی ریشه مفاسد اقتصادی را بخشکانند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه پروازهای فرودگاه همدان سه ماه تعطیل بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروازهای مشهد و کیش در حال انجام بوده و پرواز ترکیه نیز در حال بررسی است.

خجسته به جلسه پیگیری برقراری پرواز تهران ـ همدان سه روز در هفته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسؤولان اجرایی استان پیگیر هستند تا این مسئله به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان