اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. دى 1395 - 13:40   |   کد مطلب: 23056
رییس پلیس فتا همدان خبر داد:
رمال فضای مجازی همدان به دام پلیس افتاد
رییس پلیس فتا همدان اظهار کرد: افرادی که از طریق شبکه اجتماعی اقدام به فال گیری و رمالی می کردند توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی همدان و دستگیر شدند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ امینی" درگفتگو با صبح الوند،  تشریح این خبر گفت :برابر رصد کارشناسان این پلیس مشخص گرديد صفحه  اي در شبکه اجتماعي اقدام به فال گيري  و رمالي  مي نمايد که شناسايي و دستگيري متهم یا متهمان در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

 

رئیس پلیس فتا همدان افزود در تحقیقات معلوم شد، این کاربر پس از جلب اطمینان افراد گروه در سطح کشور با کسب مبالغی اقدام به فالگیری و حل مشکلات می نماید.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان این پلیس با حساسیت نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام و با بکار گیری شگرد های پلیسی و فنی  متهم را شناسایی و با هماهنگی دستور مقام محترم قضایی، دستگیر شد.

 

سرهنگ امینی اظهار کرد: در تحقیقات متهم بدواً منکر بزه ارتکابی بوده و سعی در کتمان حقیقت داشت که با ارائه مستندات علمی لب به اعتراف گشوده و صراحتاً به موضوع فال گیری و دعانویسی به همراه شوهرش اقرار و انگیزه خود را بیکاری و کسب منافع مالی اعلام نمود.

 

رئيس پليس فتا همدان در پايان به شهروندان هشدار داد: افراد سودجو غالبا مسائل خرافاتی را به شکل مدرن در شبکه‌های مجازی رواج می‌دهند، تمام این شیادان از سادگی و زودباوری طعمه‌های خود نهایت بهره را می‌برند، عموم شهروندان میتوانند با کسب مهارت‌های زندگی و افزایش اعتماد به نفس زندگی خود را مدیریت کرده و به این ترتیب زمینه بروز آسیب‌های ناشی از مشکلات فالگیری و رمالی را از بین ببرند.

 

ایشان توصیه کرد:شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوريت هاي سايبري ، لينک ثبت گزارش هاي مردمي و یا با شماره تلفن 2182674 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان