اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1395 - 7:27   |   کد مطلب: 23086
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد
تربیت کارمندان تراز انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف بسیج ادارات
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهداف والای شجره طیبه صالحین گفت: از مهمترین اهداف و آثار حلقه‌های صالحین انسان‌سازی است که منجر به تربیت کارمندان تراز انقلاب اسلامی می‌شود

به گزارش صبح الوند، سردار مظاهر مجیدی در مراسم تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و شهدای اداره کل گمرک استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام انقلاب اسلامی و کشور را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلای 4 در سال 65 و شهید «حاج ستار ابراهیمی» فرمانده دل‌ها افزود: حماسه‌آفرینی و معجزات اراده پولادین بسیجیان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دشمنان انقلاب اسلامی فهماند که در برابر این اراده نمی‌توانند بایستند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با گرامیداشت یاد سردار شهید «حاج حسین همدانی»، شهید مدافع حرم عنوان کرد: ایشان با روح بلند و اخلاق اسلامی که داشتند در دوران دفاع مقدس و همچنین در خنثی‌سازی جریانات فتنه 88 نقش مؤثری داشتند.

وی یکی از حرکات مؤثر بسیج را تشکیل شجره طیبه صالحین دانست و ادامه داد: اولویت اصلی، تشکیل و تقویت حلقه‌های صالحین است که به فراخور ظرفیت هر پایگاه با موضوعات تخصصی بصیرتی، تربیتی، مهارتی و معرفتی ایجاد شد.

مجیدی با اشاره به اهداف والای شجره طیبه صالحین عنوان کرد: از مهمترین اهداف و آثار حلقه‌های صالحین انسان‌سازی است که منجر به تربیت کارمندان تراز انقلاب اسلامی می‌شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان و رئیس اداره کل گمرک، این اداره را یکی از ادارات نمونه استان معرفی کرد و افزود: تاکنون هیچ شکایت و گله‌ای از سوی مسئولین و مردم، در شورای تامین استان از اداره گمرک مطرح نشده و رضایت‌مندی عمومی از برکات الهی و حاصل زحمات این برادران است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان