اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1398 - 13:54   |   کد مطلب: 30975
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع):
دشمنان با سند 2030 برای ما برنامه ریزی کرده اند
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) وی با بیان اینکه صف آرایی دشمنان طوری است که در قالب طرحی به اسم 2030 برای ما برنامه ریزی کردند افزود: این باید برعکس باشد و ما باید برای آنها پیاده نظام تربیت کنیم.

به گزارش صبح الوند، سردار مظاهر مجیدی در مراسم یادواره 212 شهدای فرهنگی استان همدان ضمن گرامیداشت هفته معلم و قدردانی از معلمان به اهمیت این روز اشاره کرد و گفت: معلمان چراغ راه هدایت جوانان انقلابی هستند.

 

وی با اشاره به دیدار روز گذشته با مقام معظم رهبری گفت: شاه بیت صحبت های حضرت اقا این بود که جوان انقلاب است که میتواند انقلاب را تداعی بخشد و ریشه آن در آموزش و پرورش است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)تاکید کرد: اگر ما بتوانیم با جوان همراه باشیم و به سمت انقلاب پیش ببریم قطعا آینده انقلاب تضمین خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه صف آرایی دشمنان طوری است که در قالب طرحی به اسم 2030 برای ما برنامه ریزی کردند افزود: این باید برعکس باشد و ما باید برای آنها پیاده نظام تربیت کنیم.

 

سرهنگ مجیدی تاکید کرد: معلمان عزیز پرتلاش هستند که میتوانند در برابر این سدی که دشمن تعریف کرده ارایش مناسبی بگیرند.

 

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که یک نقشه راه برای انقلاب اسلامی است افزود: کلید واژه و موتور متحرک گام دوم انقلاب جوانان هستند و این جوانان در آموزش و پرورش رشد خواهند داشت.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در پایان تاکید کرد: امیدواریم همگان بتوانیم در انجام ماموریت ها کار خودمان را درست انجام دهیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان