اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1396 - 8:26   |   کد مطلب: 26165
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
یکی از اولویت های سپاه مراقبت از خطوط قرمز است
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یکی از اولویت های سپاه را مراقبت از خطوط قرمز دانست و افزود: ما در قبل مشاهده کردیم که بعضا افرادی در استان حضور پیدا میکردند که از خطوط قرمز نظام عبور می کردند و ما اجازه این کار را نمی دهیم.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

به گزارش صبح الوند، سردار مظاهر مجیدی روش و سیاست های ما در سپاه استان به این صورت است که یک اصولی را فرمانده سپاه برای ما تعریف میکند که باید انجام دهیم و دیگری یک مباحث در استان است که مرتبط با دستگاه های دولتی باید برای خودمان داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان 4 گزینه را اولویت کاری سپاه در خصوص استان دانست و افزود: اولین موضوع این است که سعی میکنیم ظرفیت استانی را به کمک دولت و باتعاملاتی که با دستگاه های اجرایی خواهیم داشت به حد مطلوب برسانیم.

 

وی با اشاره به اینکه ما در 8 سال دفاع مقدس دستاوردهای عظیمی از طریق تلاش بسیجیان داشتیم، گفت: شاید هنوز ظرفیت بسیج آن طور که باید برای خیلی از افراد شناخته نشده باشد و تلاشمان این است که زمینه استفاده دستگاهها از این ظرفیت را آماده کنیم.

 

سردار مجیدی با بیان اینکه خیلی از طرح هایی که سپاه دنبال میکند نیازمند همکاری سایر دستگاه های دولتی است افزود: ما بحثی را تحت عنوان قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان داریم که برای عملیاتی شدن مستلزم همکاری دستگاه های اجرایی  است.

 

وی  با اشاره اولویت دوم سپاه گفت: ما وظیفه انتقاد سازنده و ارائه راهکارها برای رفع مشکلات استان را داریم.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اولویت سوم سپاه را مطالبات از دستگاههای اجرایی دانست و افزود: ما به عنوان یک نیروی انقلابی وظیفه بیشتری داریم و مسولین را  رصد مطالبه گری از دستگاه های اجرایی خواهیم داشت.

 

وی اولویت سوم سپاه را مراقبت از خطوط قرمز دانست وافزود: ما در قبل مشاهده کردیم که  بعضا افرادی در استان حضور پیدا میکردند که از خطوط قرمز نظام عبور میکردند و ما اجازه این کار را نمی دهیم.

 

سردار مجیدی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان به کسانی که میخواهند از این مسیر عبور کنند به عنوان نهاد و بازوی ولایت این اجازه را نخواهیم داد.

 

وی خطاب به اصحاب رسانه عنوان کرد:  انتظاری که بنده از رسانه دارم  خواهشم از شما این است که نگاهتان را برای استان مقداری بالاتر بکنید.

 

وی با تاکید بر این که باوجود داشتن هشت هزار شهید هنوز خیلی خوب نتوانستیم روی این موضوع کار کنیم، تصریح کرد: باید در این حوزه مطالبه گری صورت بگیرد تا تمام دستگاههای دولتی و اجرایی پای کار بیایند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان درادامه  با اشاره به تنفیذ رییس دولت دورازدهم افزود: به لطف خداوند تنفیذ انجام شد و ما این رامیخواهیم  و مطالبه خواهیم کرد که شعارهای دوران انتخابات چگونه عملی خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: اگر در مسائل سیاسی این عقب ماندگی در استان ما بوده است به دلیل ترجیح ما به این موضوعات نسبت به موضوعات دیگر بوده است و ضمن اینکه در حد خودش این موضوعات سیاسی باید باشد ولی مشکلات مردم با این موضوعات رفع و رجوع نمی شود.

 

سردار مجیدی در پایان بر رفتن به سمتی فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی محقق شود بسیار تاکید کرد و خواستار توجه همه به این امر شد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان