اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. بهمن 1395 - 23:34   |   کد مطلب: 23771
همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر روز شنبه 30 طرح در بخش های عمرانی ، آبرسانی ، برقرسانی و مخابرات در نقاط مختلف استان همدان بهره برداری شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر تصفیه خانه شهرستان رزن عصر شنبه با حضور وزیر نیرو بهره برداری شد.

 

عملیات اصلی این طرح در سال 84 شروع شده است که برای آن 36 کیلومتر شبکه طراحی شده و پنج هزار متر مکعب فاضلاب را در شبانه روز تصفیه می کند.

 

طرح آبرسانی مجتمع نینج - تازه کند نیز از دیگر طرح های پنجمین روز دهه فجر بود که این طرح در سال 86 آغاز شد و 15 روستا زیر پوشش طرح قرار گرفتند و پنج هزار 945 نفر برخوردار شدند .

 

در افق سال 1410 هفت هزار و 254 نفر از آب آشامیدنی برخوردار می شوند و کل اعتبار هزینه شده این طرح 44 میلیارد و 741 میلیون ریال است .

 

همچنین پنج طرح مخابراتی در شهرستان فامنین در پنجمین روز دهه فجر بهره برداری شد که برای این طرح ها 6 میلیارد ریال اعتبار هزینه گردید.

 

یک کارگاه تولیدی پوشاک نیز همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با یک میلیارد ریال اعتبار در شهرستان فامنین راه اندازی شد.

 

این کارگاه زمینه اشتغالزایی 12 کارگر را به صورت مستقیم و 35 نفر را به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده است.

 

در پنجمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی 16 طرح عمرانی و صنعتی نیز در شهرستان بهار بهره برداری شد.

 

ایستگاه هواشناسی خودکار و داده های اقلیمی شهرستان بهار با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع بهره برداری رسید.

 

واحد نقلیه شهرداری بهار نیز در زمینی به مساحت چهار هزار متر و زیر بنای 600 متر مربع با سه میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

بهره برداری از پست هوایی برق شهرک فرهنگیان شهر بهار نیز با 450 میلیون ریال اعتبار انجام شد ضمن اینکه به طور همزمان با این طرح ، 11 طرح مدیریت توزیع برق شهر بهار نیز راه اندازی شد.

 

طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در روستای روان از توابع بخش مرکزی بهار در زمینی به وسعت 200 متر مربع و زیر بنای 120 متر مربع با اعتباری 150 میلیون ریال از محل تسهیلات مسکن روستایی بنیاد مسکن مورد بهربرداری قرار گرفت .

 

عملیات آسفالت ریزی معابر روستای زاغه به وسعت هشت هزار متر مربع شامل بیس ریزی، جدول کشی، آسفالت ریزی، کف برداری و تخریب و آوار برداری با سه میلیارد و 365 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری ها بهره برداری شد.

 

همچنین بخش پاتولوژی و بخش زایمان بیمارستان قائم(عج) 2 طرحی است که با توجه به نیاز شهرستان اسدآباد احداث شده و امروز شاهد راه اندازی این بخشها بودیم.

 

تجهیزات مورد نیاز مرکز دیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) با صرف یک میلیارد و 200 میلیون ریال خریداری و نصب شده است تا خدمات بهتری به بیماران کلیوی ارائه کند.

 

همچنین عملیات اجرایی سه نیروگاه هفت مگاواتی در مناطق ابراهیم آباد ، بوبوک آباد و ویان همدان هر کدام با پیش بینی اعتبار هشت میلیون یوروی راه اندازی آغاز شد.

 

دهه فجر امسال 929 طرح عمرانی با هفت هزار و 740 میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان همدان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان