اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. بهمن 1395 - 15:14   |   کد مطلب: 23839
فرماندار کبودراهنگ گفت: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر 7 طرح عمرانی در بخش شیرین سو کبودراهنگ بهره برداری شد.

به گزارش صبح الوند، احسان قنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بهره برداری و اجرای این طرح ها حدود 40 میلیار ریال هزینه شده و برای 40 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

وی اضافه کرد: بهسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر هشت روستای بخش شیرین سو با 15 میلیازرد ریال اعتبار هزینه شده از سوی دهیاریها و بنیاد مسکن بهره برداری شد.

 

وی بیان کرد: بخش شیرین سو تنها بخشی در کشور است که فاز اول بهسازی روستایی را به اتمام رسانده و فاز دوم و سوم را نیز آغاز کرده است.

 

فرماندار کبودراهنگ بیان کرد: گاز رسانی به امامزاده روستای چالو همزمان با هشت مسجد دیگر در نهمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری شد.

 

قنبری افزود: هم اینک 60 درصد مساجد روستاهای بخش شیرین سو به سیستم گاز مجهز بوده و مابقی نفت سفید استفاده می کنند.

 

وی اضافه کرد: تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در سه روستای شیرین سو با اعتبار حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، افتتاح کارگاه قالی بافی در مرکز بخش همزمان با 2 روستا با اشتغالزایی 35 نفر و بهره برداری از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان با ایجاد سه فرصت شغلی از دیگر طرح هایی است که بهره برداری شدند.

 

فرماندار کبودراهنگ گفت: بخش شیرین سو کبودراهنگ دارای سه امامزاده است که در دهه فجر ضریح امام زاده ابوالحسین از نوادگان امام موسی کاظم (ع) و محوطه سازی آن در روستای عبدالمومن بهره برداری شد.

 

قنبری اضافه کرد: عملیات اجرایی سه باب خانه پزشک در درمانگاه شیرین سو با 2 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که با بهره برداری از این طرح ها شمار خانه های بهداشت به چهار واحد می رسد.

 

بخش شیرین سو با 27 هزار جمعیت، 26 روستا و یک شهر در40 کیلومتری شمال کبودراهنگ قرار گرفته است.

 

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان