اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1396 - 15:52   |   کد مطلب: 25043
امام جمعه همدان ضمن تاکید بر رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی افزود: اگر تقوی را در تبلیغات انتخاباتی فراموش کنید خدا هم به شما کمک نمیکند
امام جمعه همدان

به گزارش صبح الوند، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن تبریک میلاد حضرت قائم (عج) بر اهمیت بالا بردن معرفت نسبت به امام زمان (عج) تاکید کرد و افزود: دشمنان با انواع تبلیغات در صدد تخریب شیعیان هستند و اخرین حجت خدا را زیر سئوال میبرند  که باید معرفت خود را در زمینه تبعیت از ولایت و امام زمان (عج ) افزایش دهیم.

 

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امام زمان (عج)  اعمال ما را میبیند و در تمام زندگی ما حضور دارند افزود: باید به فرهنگ مهدویت توجه و خود را برای ظهور اماده کنیم

 

وی در خطبه های دوم با اشاره به   تاکیدات مکرر رهبری بر حضور حداکثری افزود: انتخابات را طوری برگزار کنید که در تمام جهان عزت افرین باشد.

 

آیت‌الله طه‌محمدی اظهار کرد: دشمن می خواهد در انتخابات حضور حداقلی داشته باشید که بایداین ترفندها را خنثی و حضور حداکثری داتشه باشیم.

 

وی با تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات اظهار کرد: آن کسی که خودش نامزد یک پستی است ممکن است قوانین را رعایت کند اما تبلیغات چی ها غیرقانونی کار نکنند.

 

امام جمعه همدان  در پایان خاطرنشان کرد: اگر تقوی را در تبلیغات انتخاباتی فراموش کنید خدا هم به شما کمک نمیکند

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان